יום רביעי, 4 ביולי 2018

VONG גם אחרי ארוחה טבעונית בא לי למחוא להם כפיים

אני משוגעת על וונג VONG, הויאטנמית של רוטשילד. כבר ביקרתי בה רבות והיא מעולם לא אכזבה. תמיד יצאתי עם טעם של עוד. 
עת הקיץ הזה בא לי לרענן את התזונה שלי, הפעם הלכתי אבל ערב נטול בשר, טבעוני חלוטין בVONG היקרה שלי. נכון,  בתפריט לחלק נכבד מהמנות יש V ירוק ליד, טבעוני או אפשר להפוך לטבעוני, לא באמת ציפינו לכזה ערב. באמת שלא.
איציק המלצר הדריך במקצועיות על המנות הטבעוניות הכי שוות ואנחנו נותרנו שבויים והזמנו כדבריו, לא באמת הבנו את חלק מהמנות אבל סמכנו עליו. 
ויאטנם אגרול בגרסה הטבעונית היה טופו עטוף נייר אורז מטוגן, הוגש עם רוטב הוצ'ימין על בסיס סויה ובוטנים. הוגש עם חצאי עלה חסה ונענע, ככה כמו הטקס בליל כרכנו אגרול עם חסה ונענע וטבלנו ברוטב. מושלם כמה שזה טעים ואיזה כיף של מנה שלא הייתי מגלה אם לא הייתי עושה ערב טבעוני. התחיל טוווווווב.
המשכנו עם סלט סובה (אטריות כוסמת) עם מלפפון, כוסברה, בצל ירוק, עם רוטב הויסין חרפרף. סלט נהדר עם בשרנות מהאטריות, מרענן מהתיבול והירקות. נהדר. 
מנת דלורית מאודה ברוטב קארי קוקוס, פלפל חריף, כוסברה ובצל ירוק לצד אורז היתה מנת שנשמע לנו קצת תמוהה בהתחלה, אבל אחר ביס מהרוטב המהביל הזה וטבילה באורז, יש מסקנה אחת. זו פשוט מנה חלום, עשירה, מנחמת, חריפה-מלוחה-מתוקה, משביעה וכיפית.
נכון שרצינו לקחת מנה עקרית/גדולה. אבל הפעם כמו תמיד חתמנו את הערב עם באן, הפעם כמובן באן טופו עם צ'ילי וכוסברה היה גם נהדר, מצחיק שאני תמיד אוכלת את המנה הבשרית אבל גם זו הסבה לנו אושר גדול.
קינוח עם בננה מקורמלת עם שקדים עשו לנו טעים בפה ונעים בלב, סיום מופלא וערב מושלם. תזכרו תמיד אם בא לכם גם טבעוני הV של VONG עושה טעים מאוד!!!

*****
וונג VONG
רוטשילד 15, תל אביב





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...