יום שני, 13 ביולי 2015

קייטרינג עומרי מגל - בקרוב אצלכם!

באירועים גדולים אנשים חושבים שככל שהאירוע גדול יותר, האוכל טעים פחות. ארוע מכיל בערך כאלף איש ואיך אפשר לדייק בפרטים הקטנים, כשמדובר בארוע גדול... פה נכנס שף עומרי מגל לתמונה. עומרי מגל בוגר בית הספר קורדון בלו בפריז, אותו סיים בהצטיינות. לפני כחמש שנים פתח עומרי מגל את "קייטרינג עומרי מגל". קייטרינג יוקרה בעל סטנדרטים גבוהים. עומרי מביא לכל אירוע (גם בשטח, באולם, גם בארץ וגם בחו"ל), את הטריות המירבית. כל הבשרים, הדגים, הפירות והירקות, מטופלים במקום. הכל מגיע כגולמי, הכל מוכן ביום הארוע ובמקום האירוע. הכי קרוב לחך של הסועד.
אכן - כל אורח מקבל יחס של סועד במסעדת יוקרה. כשהכל טרי והחומרי הגלם הם הטובים ביותר אין מקום לטעויות. הגעתי לסקר את קייטרינג עומרי מגל שעות רבות לפני שהארוע התחיל. כל צוות הטבחים שלו עמל וטרח שעות לפני שהאירוע התחיל. ללא הכנה מוקדמת מראש. ירקות נקצצו, בשרים נצלו, והכל נעשה מרמת האפס עד למוצר המוגמר באירוע. 
אז מעבר לטריות המירבית ולדיוק בפרטים הקטנים, עומרי מביא גם מנות מיוחדות וחדשניות. אני טעמתי מקרון פורצ'יני והתענגתי, המקרון מגיע בכוס פולנטה נימוחה וחמה. הפולנטה החמה והמקרון המתקתק יוצרים חוויה מסוג אחר. טעם מופלא ומפתיע יחכה לכם בדוכנים שלו בארוע. הפוקצות הנאפות על המקום גם היו אוויריריות וענניות שכיף לאכול. הסביצ'ה סלמון ואננס היה מופלא. וכבד האווז עינג ברכות.
יש שיגידו שהכל שאלה של תקציב. אבל בכל תקציב ובכל מקום צריך לדעת לעבוד. עומרי בונה מטבח בכל מקום אליו הוא מגיע על מנת לתת לאורחים את הטריות המירבית, דיוק בפרטים הקטנים וטעמים שלא פגשתם. כמו שמ"פ בצבא מקבל צל"ש אחרי מבצע, עומרי מקבל צל"ש בכל אירוע. 

הטעמים, השירות, היחס שעומרי נותן, והאהבה שלו לאוכל עוטפים כל אירוע באהבה ובטעם טוב. לא פלא שבסוף הארוע נהרו האורחים לעומרי להלל ולשבח את המאכלים פי ידיו.

אני מאחלת לעצמי לעשות אירוע אצל עומרי באהבה. ובקרוב אצלכם!!! 

עומרי מגל 
http://www.omrimagal.com/

Omri magal קייטרינג | פייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...