יום שלישי, 28 ביולי 2015

אבו שדיד - ההפתעה הכי טובה של תל אביב!

כשהגעתי לאבו שדיד באיחור של שנתיים מהפתיחה, לא ציפיתי שאני כל כך אהנה. שחווית הטעמים שלי תהייה כל כך מושלמת, שהשירות יהיה כזה טוב. באתי לחלוטין ללא ציפיות. חשבתי שאגיע להרים כוסית עם נשנוש מתחכם ליד ואהייה מרוצה. 
הפתעות מגיעות מהמקומות הלא צפויים... 
התחלנו עם  סשימי טונה אדומה מעליה עגבניות מתוקות צבעוניות, פלפל שושקה, טרגון ותחתיה מעט יוגורט. ביס אחת והבנו אני ודנה שפשטות היא שם המשחק ב"אבו שדיד", הכל כיוויכול מאוד פשוט ב"אבו שדיד" אבל מעולה. הטונה סופר-טרייה, והעגבניות הפריכות גם היו חגיגה לחך. בטיבול המדוייק, תוסיפו לזה את נקודת החמיצות הרכה של היוגורט. פשוט מושלם.
המשכנו עם מנה מושלמת לא פחות גם של סלט ניסואז טוניסאי (תודו שמדובר בהברקה) עם טונה צרובה, אריסה מתקתקה, לימון כבוש, תפוח אדמה ראטה, זיתים, צלפים. כיף של מנה, בזכות הביצה החצי בשלה והטונה הצרובה. לטונסאים מזמן לא היתה גאווה גדולה יותר. מאשר ביס במנה הזו. 

המשכנו עם עוד מנות קרות של סלקים צלויים עם גבינת ברינזה כבשים, בלסמי מיושן ועלי מנטה טריים. מנת תפוח אדמה מדורה שהוגש עם סלמון מעושן ואיולי שמנת חמוצה. שוב מנות פשוטות וסופר טעימות. לנו כבר מתחשק לחזור בהזדמנות שוב ושוב ל"אבו שדיד" עם כל ביס.

קפרזה ארטישוק - ארטישוק איטלקי וירושלמי צרובים על הפלנצ'ה, שני ענני גבינת מוצרלה ועגבניות. אומנות של מנה. המוצרלה היתה מעולה, כנ"ל הארטישוקים. ב"אבו שדיד" הרכבים מיוחדים למנות פשוטות נותנים את הטון. 
בגזרה החמה טעמנו (כבר מלאות מאושר) מנת מחשי כרוב וקישוא ממולאים בבשר טלה, אורז, צנובר וחמוציות. וטיבון טלה תבשיל פריקי, פיסטוקים ולימון. 
הרוונו צמאוננו עם קוקטייל טקילה אפרסק לדנה ולי קוקטייל על בסיס מיץ סלק ומרווה. גם בשלב הקינוחים לא התאכזבנו וזכינו בקרם ברולה עם בצק פריך ויחד עם קוביות תפוחי עץ מושרות בוויסקי. שילוב מנצח במקום מנצח הביא לסיום ערב מופלא.

אז תגיעו ל"אבו שדיד" ותתפלאו מהעיצוב הקלאסי, מהמרצפות התל אביביות, מהבניון ההיסטורי... עזבו הכל - ביס אחד ותרצו רק לחזור שוב ! 

אבו שדיד
לבונטין 16 תל אביב
מומלץ להזמין מקום מראש 
03-6298822

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...