יום שלישי, 19 בינואר 2016

ביו ריפייר - בעלי השיניים הרגישות נהנים יותר

מי שמכיר אותי יודע שאני דיי אובססית לשיניים. אולי... אובססית נקודה. אני מודה. אני בעלת שיניים רגישות וגם חלשות. מנסה כל מוצר שיוצא בשוק הדנטלי. החודש הכרתי את 'ביו ריפייר' BIO REPAIR - סדרת מוצרים מאיטליה לשיניים רגישות. מבין הסדרה הרחבה ניסית את משחת השיניים, מי הפה והערכה לטיפול בשיניים רגישות הכוללת משחה ופלטת סיליקון לעיטוף השיניים והחניכיים.
התחלתי בשימוש במשחה ובמי הפה. לקח כמה ימים עד שלחלוטין שכחתי מקיומן של השיניים הרגישות שלי. בחורף הזה אני צמודה לשתייה חמה במשך כל היום ללא הרף. ולא היתה לי אף רגישות. פשוט לאכול כרגיל!!! 
מי הפה סמיכים מאוד. לכן ההמלצה שלי היא לקחת לגימה קטנה ממי הפה. תראו כמה חלל הפה שלכם יכול להכיל ורק אז תשתמשו בהם. מי הפה סמיכים מאוד וקרמיים. ומשלימים את פעילות הגנה ומניעת רגישות השיניים יחד עם המשחה והערכה.
מה שיפה בערכה שאומנם 'ביו ריפייר' חרטה על דגלה טיפול בשיניים רגישות. אך גם ערכת מוצרי 'ביו ריפייר' שומרת על השיניים ומגנה על שכבת האמייל של השן. מגנה על ציפוי השן, יוצרת שכבת הגנה מפני עששת ושמירה על רובד השן, שומרת על בריאות החניכיים, מלבינה וגם אנטי בקטרייאלית. הרווח כולו של המשתמשים.

Biopair 
בעלי שיניים רגישות נהנים יותר 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...