יום שני, 11 באפריל 2016

FREE-STYLE תרגישו חופשי להתעמל בבגדים שלהם

FREE-STYLE הינו מותג וחנות בגדי ספורט שהוקמה לפני 16 שנה ברחוב דיזנגוף תל אביב - קרוב לכיכר. FREE-STYLE החלה את דרכה בזכות עמי הבעלים, ספורטאי מושבע שחשב לעשות בארץ חנות אמיתית לבגדי ספורט בלבד. FREE-STYLE בראשית דרכה, ייבאה את הבגדים הנמכרים מברזיל. אט-אט ולאור ההצלחה ודרישת הלקוחות החלו אנשי FREE-STYLE להבין את דרישות הקהל הישראלי. 

 FREE-STYLE אזרה אומץ והחלה לייצר את בגדי הספורט בעצמה. את הבגדים  -כולם DRYFIT מייבאים FREE-STYLE מברזיל. הגזרות מעוצבות ומיוצרות בארץ. לכן הבגדים מותאמים לקהל הישראלי ובכלל - כל אחד ואחת יוכלו למצוא בגד ספורטיבי הולם. 

ל FREE-STYLE מגוון מידות עד XL (גמיש), ויותר מכן, FREE-STYLE  מייצרת טייצים בשבעה אורכים שונים, כך שכל אחת תוכל למצוא את הטייץ המועדף - ממכנסון טייץ עד מקסי. 

ניסיתי את הטייץ הקלאסי הארוך של FREE-STYLE - סופר מחטב וחזק. ישנם גם טייצים בעוביים שונים (חורפי וקייצי). FREE-STYLE גם ידוע בסופר צבעוניות בבגדים ובהדפסים ייחודיים.

מחירים 49-179 ש"ח 
והכי חשוב - הכל תוצרת הארץ! 






להשיג ברשת חנויות FREE-STYLE :
תא- דיזינגוף 98
רמת השרון – סוקולוב 55
גדרה- הבילויים 18

ובאתר הבית http://www.free-style.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...