יום שלישי, 5 באפריל 2016

האיטלקייה של נמל תל אביב

'פורטו' היא האיטלקייה של נמל תל אביב. ל'פורטו' תפריט איטלקי עם חומרי הגלם האיטלקיים.

השבוע הגעתי לפורטו, ערב איטלקי הוא תמיד אופציה טובה לסגור את היום. 

התחלנו את הערב עם הראשונות המצויינות של 'פורטו' - חציל פרמז'נו מצוין עם רוטב עגבניות, וטוויל של פרמז'ן. מנה מעולה, רעננה, רוטב העגבניות ממתן את השומניות של החציל. המנה היתה כל כך טעימה שאכלנו אותה ללא הפוקצ'ה שהוגשה לנו. 

המשכנו עם רביולי פורצ'יני ומסקרפונה מצוין  גם כן. הרביולי הוגשו ונראו כמו סוכריות, טעימות, עדינות וכיפיות. כיף לאכול רביולי מנה ראשונה להינות יותר ממה שיש ל'פורטו' להציע. סלט פנצנלה היה מצויין גם כן! מרענן וממכר עם זיתים ואנשובי שהוסיפו עוקץ מלוח למנה.

הפנצנלה עשתה לנו טוב והכינו אותנו למנת הניוקי פטריות המעולה. ניוקי פטריות היא מנת ספיישל, הפטריות היו סופר טריות ועשו לנו תוספת נגיסה יותר. הניוקי עצמו היה משובח. מנה ממכרת, לא כבדה מידי ומהנה.

לקינוחים קיבלנו שני מנות קינוח: הראשונה מוס שוקולד אוורירי ומצויין שהוגש עם גבינת מסקרפונה. השניה מרקיז שוקולד קפוא עם בננות מקורמלות חמימות שריככו מעט את המרקיז והשתלבו יפה עם שטרויזל האגוזים שהוגש. הקינוחים היו ממש טובים. ברמה גבוהה ושוויםלחזור אליהם אל מול השקיעה.

פורטו 
נמל תל אביב
שעות פעילות ימים א'-ה' 12:00- 00:00 וימים ו'-ש' 9:30- 00:00
טלפון: 03-5461140





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...