יום שבת, 9 באפריל 2016

הבראנץ' של סרדיניה היפואית; גם משתלם גם טעים

 כבר הרבה זמן שתל אביב רוצה בראנץ' מסוג אחר. בראנץ' שונה. לא בופה, לא ישראלי מסורתי. בראנץ' עם נגיעה איטלקית אותנטית. פה נכנסת 'סרדיניה' לתמונה. האיטלקיה היפואית מבית אייל סבן מתפיעה עם בראנץ' שיוגש בימי שישי בלבד. הלכתי לבדוק איזה הפתעות אייל מכין לנו. 

אז הבראנץ' שמוגש בימי שישי עד השעה 15, מכיל פוקצ'ה עם מתבלי לימון כבוש וקפונאטה סיציליאנית (תבשיל קר של בסיס חצילים, עגבניות וארטישוק) וארבע ראשונות ללא הגבלה!!!!

הראשונות מוגשות על צלחות (לא בופה) אינטיפסטי - גבינות, סלט פנצנלה מעולה שהיה אהוב עלינו במיוחד. הסלט הגיע עם קוביות פיתה ועם שעועית ירוקה טרייה שעשתה לנו המון כיף והוסיפה ויטליות למנה. פשוט קראנצ'יות מסוג חדש. מאוד אהבנו!

סלט ארטישוק אביבי מטוגן עם פיקורינו, אורוגולה וויניגרט לימוני. היה מצוין. (היה גם סלט תפוחי אדמה וקלאמרי אותו לא טעמתי)  המלצריות הציעו מילוי הצלחות ללא הגבלה - המילוי נעשה על פי דרישה והראשונות נחתכות על המקום טרי-טרי ובקשנו עוד ועוד מסלט הארטישוק והפנצלנה.

בבראנץ' של סרדיניה אפשר לבחור עיקרית אחת (ישנן מנות חלביות, בשריות ועם פירות ים) אנחנו בחרנו שתי הברקות: הראשונה קרואסון-ביצה וארטישוק עם ביצת עין, איולי, עגבניות לחות, ארטישוק ועשבי תיבול. פשוט מנה מעולה, השילוב של הקרואסון עם המרכיבים העסיסיים עשו לנו טעים. כל ביס הפך עשיר ועסיסי. החמיצות של העגבניות והארטישוק מיתנו את השומניות של קרואסון ועשו לנו טוב ושמח.

טרין חצילים חמצמץ הייתה העיקרית השנייה שלנו, עם עגבניות לחות, פסטו בזיליקום, אגוזי מלך, וקציפת גבינת עיזים בצד. היתה מנה חמצמצה ומיוחדת. 




הכל ב 89 ש"ח לאדם - כולל שתייה קרה וחמה.
ימי שישי 10:30-15
סרדיניה 
כיכר קדומים יפו
03-6832211








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...