יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

הביר גרדן והבירה הטובה ביותר ששתיתי!

ויינשטפן מכילה לתת, כשות, מים ושמרים. 


ווינשטפן הבירה מחבל בוואריה, היא הבירה הותיקה בעולם. הוקנה ב 1040 בא קיבל המנזר ווינשטפן את האישור לבשל בירה.


הסיפור הוא כזה: במאה ה 16, בישלו בירות על אש גלויה. שיטת הבישול הזו גרמה לשריפות רבות. לכן הוחלט שבחודשי הקיץ הבירה תבושל בבורות בעומק 8 מטר באדמה. עם הזמן לצד הבור שתלו גם עצים וכך נוצר הביר גארדן הראשון, בצל ליד בירות טריות!



ב 1516 לאחר מלחמה בין יצרני הבירה לאופים על החיטה ומי תלך התוצרת לבירה או ללחם. הכריז הקיסר על "המתכון" ליצור בירה, שתהייה איכותית ולא כל אחד יוכל לייצר אותה. 



ווינשטפן ישראל החליטו להקים את הביר גרדן הראשון של החברה בישראל. שמו '1040' והוא נמצא בנמל תל אביב ליד גשר המנעולים. אפשר למצוא שם עשרות סוגי בירות תוצרת ווינשטפן, לצד תפריט נקניקיות מעולות של אלן תלמור והרבה גולש כמו ביר גרדן אמיתי.



ראוי לציין לשבח: ב 1040 שתיתי את הבירה הטעימה ביותר ששתיתי בחיי VITUS היא לא רק הטעימה ביותר לחיכי, מתקתקה, חלקה, מלאה בטעם, אלה גם הבירה המעוטרת ביותר העולם. לרגל 500 שנה מ 1516 ולכבוד אוקטוברפסט 2016 ויינשטפן החזירו את הבירה הראשונה מ 1516 לבר.

ביר גרדן 1040 הוא פנינה אמיתית בנמל, הבריזה מהים כלולה בתפריט, הספסלים מזמינים, התפריט מצויין והכל ברמה גבוהה.



תבואו, לא רק באוקטובר, זה פשוט הביר גרדן הטוב ביותר שביקרתי בו


1040


ליד גשר המנעולים, נמל תל אביב

הכבוד הוא לנו!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...