יום שלישי, 13 בספטמבר 2016

מקסיקו פינת בן יהודה



מקסיקנה רשת המסעדות המקסיקנית חגגה השנה עשור, ואני חגגתי אצלה את סיום הקיץ. סניף בוגרשוב היה הסניף הנבחר. האמת? הסניף היה מפוצץ באנשים לעת ערב. זה היה משמח לראות!
התחלנו את הערב עם גווקאמולה עם נאצו'ס ביתיים, עם גבינת קאסו פרסקו מעל. הגווקאמולה היה משובח, הגבינה הוסיפה מליחות וזה היה נשנוש פתיחה מעורר תיאבון. 
המשיך עם פלאוטס  - טורטיות חיטה אפויות ממולאות מוצרלה ושום חביבות ונעימות. קיבלנו גם את גרסתן היותר מתוחכמת שהיא 'אנצ'לידס קסו' של גבינה מוצרלה מוגלגלת בטורטיית חיטה מעליהן שמנת חמוצה גבינת צ'דר, סלסה ובצל ירוק. הגרסה הרטובה של הפלאוטס. שתיהן טובות וטעימות, השנייה מתאימה יותר לאוהבי רטבים וטורטיות לחות. 

עיקרית אחת ומצוינת היתה בוריטוס ברבאוקה עם בקר ואורז ליים. האמת, אפשר לשבוע ממחצית טיס. נתחי הבקר היו בכמות מכובדת, עסיסית, האורז הלימוני גם היה טעים. והכי חשוב. את כל הכובד הזה הצליחה הטורטיה להחזיק! מבלי להקרע, והיות שלמה וטעימה עד הביס האחרון (את המחצית השניה ארזתי הביתה, השירות המקסים של מקסיקנה הציע ואני לא יכולתי לסרב). הבוריטו הגיע עם פוטטו ברוטב. טעים מאוד.

הכל טעים במקסיקנה, וממלא מאוד מהר! המנות אומנם נראות תמימות, אבל הן מכובדות וגדולות. התיירים לא הפסיקו לפקוד את מקסיקנה. ואנחנו גם יצאנו מרוצות. 

קינחנו במוס מנגו עדין וממכר. בהחלט ומציין וצ'רוס שהגיעו עם קרם שוקולד לבן, ריבת חלב ושברי פקאן, ושוקולד מריר מומס. אהבנו יותר את הקינוח הפירות שהיה סיום מתקתק ועדין לערב בנוסח תיירותי!

מקסיקנה
ירמיהו 17 תל אביב
בוגרשוב 7 תל אביב




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...