יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

מקסיקו פינת אלנבי


'ברנינג טאקוס' אומנם נראה כמו מקום חמוד מול בית הכנסת הגדול באלנבי תל אביב. בפועל, מדובר באוצר מקסיקני קטן שלא הרבה מכירים.
על הניהול ממונה סמדר המהממת, במטבח - מיכאל המקסים והצוות לעניין הזה עושה הרבה טוב. 
זה התחיל בבירה סן מיגל וקוקטייל על בסיס טקילה, ליים, ג'ינג'ר, נענע ובירת ג'ינג'ר - קוקטייל חריף תרתי משמע. נאצוס ביתיים מעולים שהוגשו עם אחד המתבלים החריפים הטובים שאכלתי וגווקאמולה מעולה.
התחלנו את הנשנושים שלנו עם תירס שצופה מיונז ותבלינים והובער עם מבער. היה לנו קצת מוזר בביס הראשון, אבל בביס השלישי כבר התמכרנו, מעט חרפרפות-מתיקות, נימוחות התירס והציפוי (בהרכב התבלינים הסודי) הוכיחו את עצמם כשילוב מעולה.
המשכנו עם סביצ'ה הבית עם מנגו, נאצוס ביתיים מעולים, כוסברה, בצל סגול קצוץ, וחלפניו. אלמוג חברתי שאיתי לא אוכלת סביצ'ה, אבל את זה היא לא יכלה להפסיק לאכול. אמרתי לכם שמדובר במקום מפתיע?

העיקרית שלנו היתה מנת טאקו דג עם סלסה, גווקאמולה, כוסברה, עגבניות ובצל - שילוב מוצלח עם חומרי גלם טריים וטובים. 
אומנם טאקו אחד מבין השלושה נקרע לי בדרך אל הפה, אבל הוא היה ממש טעים! הבוריטו היה מלא חיים, עסיסי, הדג היה טעים וטרי, הטעמים היו מאוזנים, לא היה צריך להוסיף מלח או חריף, פשוט להקפיץ לפה ולהינות... ממש להינות מהטעמים. 
גם המוזיקה והשירות עשו לנו נעים בערב של 'ברנינג טאקוס' ולא רק שיצאנו מרוצות, אלה אם טעם טוב בפה של צ'ורוס עסיסי עם מטבל ריבת חלב מקורי סופר טעים, מטבל מנגו-צ'ילי לאוהבי הפירות שבנינו ומטבל שוקולד.


אהבנו ועוד נחזור
ברנינג טאקוס
אלנבי 97 תל אביב 
052-48800128

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...