יום ראשון, 7 במאי 2017

WayCup Coffee קפה גורמה במרכז תל אביב


WayCup Coffee זה בית קפה גורמה ביוחנן הסנדלר בתל אביב. מה זה קפה גורמה? מקום המתמחה בהכנת קפה. מהטחינה עד ההגשה, ב WayCup Coffee מקצוענים לאורך כל הדרך.
WayCup Coffee עובדים עם ספקי הקפה הטובים והיקרים ביותר, את הקפה הם טוחנים במקום, ומוכרים גם קפה טחון הביתה ומתאימים את הטחינה לסוג המכונה - מאבקה לקפה שחור עד מרקם סוכר חום למכונות. אז מה טעמתי ב WayCup Coffee? 
התחלתי עם קפה הפוך על סויה קטן ואצל WayCup Coffee גם הקפה סויה הוא ברמת הגשה והקצפה גבוהה. WayCup Coffee מחזיקים גם חלב אורז שקדים האיכותי ביותר שיש בשוק. WayCup Coffee עובדים עם הספקים האיכותיים ביותר מרמת חטיפי הבריאות עד הכריכים. בין שלל הכריכים המצויינים ישנם ל WayCup Coffee שלל עוגות משובחות.
כריך חביתת ירק היה מעולה, מלא טעם וכיפי. נגסתי ובלסתי כשמסביבי WayCup Coffee מלאה עד אפס מקום. ישבתי במקום טוב באמצע בין אנשים טובים ויפים. לא הרגשתי לבד והטעמים מלאו אותי. המשכתי עם עוגת פיסטוק ודובדבני אמרנה מתוצרת ביתית (קונדיטורית שמכינה במיוחד ל WayCup Coffee) מאוד עשירה.
בגזרת הטבעונית וללא סוכר לWayCup Coffee שלל אפשרויות: עוגיות טחינה, חטיף בריאות, קרואסונים טבעוניים, ועוגות שמרים טבעוניות ועוגת פירות יבשים ואגוזים טבעונית ללא גלוטן וללא סוכר. 
הכל טעים WayCup Coffee , החברה טובה והשירות מחבק. אם תרצו קפה הכי טוב והכי מקצועי תדעו איפה הקפה הכל טוב. אני עם דפיקות לב מואצות, אולי אני מאוהבת בWayCup Coffee ?


WayCup Coffee 
יוחנן הסנדלר 23 תל אביב
03-5508388

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...