יום ראשון, 4 במרץ 2018

BUNZ תתחילו להתמכר

 אני אוהבת באנים, הלחמנייה האסייתית הזו תמיד סיקרנה אותי וגם... גרמה לי התמכרות. כששמעתי ששף רועי סופר פתח מסעדת באנים מהירה, החשתי פעמי לעבר הרצל 17, שם BUNZ עושה חייל והיא פינת הבאנים הכי אהובה בתל אביב.
בתפריט לא רק באנים, גם סלטים, מרקים ומנות אורז תוכלו למצוא אבל... תנו לי לאכול באן טוב.
ל BUNZ שלל עסקיות במחיר אחיד של 49 ש"ח ל שני באנים לבחירה/מנת אורז+תה קר/מנת סלט ובאן.  התחלנו עם סי באן שהפעם הגיע עם דג בקלה, איולי יוזו, בזיליקום תאילנדי, שאלוט, צ'ילי מוחמץ בעסקית עם סלט פאפיה. דג נהדר, עסיסי, טעים, מנה מצויינת. 
בהמשך לקחנו עוד באן בורגר שהיה עם קציצת בשר מצויינת, אבל את גולת הכותרת גרף באופו חד משמעי קרספי צ'יקן עם חזה עוף בציפוי פריך שעדיין שמר על עסיסיות העוף, יחד עם קרם פלפלים, קולורבי, כוסברה, צ'ילי מוחמץ. פשוט באן מעולה שראוי להיות בכל ארוחה, נשאב בקלות והיה סופר טעים. ראוי לציין שהבאן עצמו היה מעולה, רך, טעים וכיפי. 
חתמנו את הארוחה עם מנת אורז של עוף בקארי שהיתה נהדרת ומעולה. 
קינחנו עם גלידת צ'אי, עם שבבי קוקוס וקונפי ג'ינג'ר מעולה! פשוט קינוח נהדר, קליל שהורכב עם מחשבה מנצחת.

אהבנו

BUNZ
הרצל 17, תל אביב





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...