יום שלישי, 1 במרץ 2016

'סילו' חולון עם בופה הבראנץ' הכי טוב !


לפני כחצי שנה התארחתי ב'סילו' - מסעדה השוכנת בפארק פרס בחולון. את 'סילו' הכתרתי כמסעדה הטובה ביותר באזור. אין ספק 'סילו' היא רמה אחת מעל כולם במסעדות בכל אזור בת-ים, חולון ואפילו ראשון לציון. הטריות, איכות חומרי הגלם והשירות של 'סילו' מנצחים בכל תחום. 

אחרי שפעם קודמת מטעמי השף רובי פורטנוי עשו לי נעים בחך ומכיוון שכבר חודשיים שחברים ממליצים לי על הבופה החדש מבית 'סילו', התארחתי את ב'סילו' לבראנץ' המוגש כל בוקר ראשון-שבת עד 12 בצהריים. 

מה בתפריט?

אהבנו מאוד את הפולנטה פטריות, קיש הכרובית והגבינות היה גם מעולה. גם נתחי הסלמון היו מצויינים - זו פעם ראשונה שאני רואה סלמון אפוי בבופה בוקר - והוא סופר טעים (ומבורך!). שף רובי פורטנוי הממונה על הכל מוציא כל הזמן, שקשוקות אישיות, פיצה פטריות ופיצה מרגריטה סופר טעימים (מחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק - בדוק!) הכל כיד המלך חם-חם ישר מטאבון הבית, גם קלצונה-פיצה היה מעולה, מקלומות הפרמז'ן ובכלל הטאבון של 'סילו' בבופה הבוקר לא מפסיק לעבוד! 

עוד דגמנו ואהבנו פסטה, תפוח אדמה ברוטב פטריות, מרק בטטה חם, גבינות, סלטים, אנטיפסטי, פריטטה, קלצונה, חומוס הבית עם פטריות. למי שהולך אט אט לצד הבר שף רובי פורטנוי מקפיץ לכל אחד ארצ'יני קטן לצלחת... שף אלוף שיודע ללטף כל לקוח!!!




לקינוחים: עוגיות, עוגות, שטרודלים (גבינה ואוכמניות מעולה), גרנולה, רולדות, עוגות בריאות, כדורי שוקולד, טפיוקה - מצויינת, סלט פירות, פנייקיקים חמים - שיוצאים ללא הרף מהמטבח! 


אני חושבת שזו ארוחת הבוקר המשתלמת ביותר בארץ. הכל טעים, הפיצות מעולות, הסלמון הטרי הוא גולת הכותרת. הכל כיד המלך. כל המאפים נאפים על המקום בטאבון של 'סילו',  לא נתקלתי בכזה בופה עשיר, נדיב ואיכותי!!!

אני כבר חוזרת !  
 
69 ש"ח בימי חול, 79 ש"ח שישבת (ילד 39 שח)
 



\🌟🌟🌟🌟🌟 מומלץ!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...