יום שני, 7 במרץ 2016

דה לוקאל אבן גבירול - עם תפריט מנות חדשות ו 30% הנחה בימי חול 17-19:30

 "דה לוקאל" באבן גבירול היא פנינת חמד.

לפני חצי שנה התארחתי אצלה והיא הותירה אצלי רושם חיובי. החודש השיקה 'דה לוקאל' תפריט עם מנות חדשות ו... בנוסף לעסקיות הקיימות הוסיפה גם דיל ערב מוקדם.

כל המנות ב 30% הנחה בים השעות 17-19:30. 


התחלנו את הערב שלנו עם פוקצ'ת הבית. לצידה הזמנו 'צלחת חריפה' עם פלפלים חריפים, סלסה וסחוג - אחד הסחוגים הטובים שאכלתי כזה עם נגיעת כוסברה רעננה. מ

לצדם הגיעה מנת סביצ'ה עם פלפלים חריפים, צ'ילי, ועשבי תיבול על מצע גבינת לבאנה עם כורכום. מנת סביצ'ה מעולה! הלבאנה המתובלת נתנה סוויץ' עם עומק בפה בזכות הכורכום. לא יכולנו להפסיק לנגב את הפוקצ'ה את כל הטוב הזה.

המשכנו עם סלט חלומי נענע ומנת ארטישוקים צרובים על הפלנצ'ה עם גבינת מונצ'גו, קרם פרש ווינגרט לימוני. גם פה כמו בתחילת הערב מלא בטעם, תיבול נכון. סופר עסיסי. כיף של מנות לפתוח את הערב.

נתח סינטה עם קרם ארטישוק היתה המנה הבשררית הראשונה שעלתה על שולחננו. האמת? היינו סופר מרוצות מהראשונות. אז כשקבלנו רצועות סינטה עם קרם ארטישוק ושום אפוי - שמחנו מאוד. מנה טעימה, לא יקרה (60 ש"ח לפני הנחת דיל ערב מוקדם)

אל נתח הסינטה - ממש לפני קינוח הצטרפה גולת הכותרת של 'דה לוקאל' ואתם לא יודעים כמה המנה הזו טעימה... בורקס זנב שור... בורקס פתוח של בשר זנב שור בבישול ארוך, עם ביצה חצי רכה ורוטב פטריות. עלי הבצק נמסו בפה עם כל ביס, עליהם נחו נתחי הבשר הקצוץ ביד, את הכל עטף רוטב הפטריות הקרמי. פטריות ברוטב עדיין היו טריות ובושלו מעט, כך שנשמרה הרעננות שלהם והיה הרבה יותר כיף לנגוס בהם.
מטיבת לסת שכמוני אהבה גם לנגוס חצי ביצה לכל ביס מהבורקס. וכך הטעם (והטקס!) היו מושלמים.




 קינחנו עם מנות קרם ברולה פרדו עם טוויל שקדים, תותים וקרם תותים. ומוס שוקולד עם טויל שוקולד ומסקרפונה. סיום מושלם לערב מקסים. יש לציין ש'דה לוקאל' היתה מלאה כמעט עד אפס מקום, כולם היו מחוייכים, והלקוחות כמוני וכמו דנה קרנו מטעמים טובים וקצת אלכוהול.




דה לוקאל
THE LOCAL
אבן גבירול 22
תל אביב
03-6525311



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...