יום רביעי, 30 במרץ 2016

BBK מציגה את העולם החדש בתחום התינוקות

חברת BBK יבואנית מוצרי התינוקות, השיקה השבוע שלל מוצרים חדשים. 
בתחום העגלות - BBK יבואנית של חברת מקלאר'ן - חברה המתמחה בייצור טיולונים. בין הדגמים החדשים שיוצגו: טכנו XT, QUEST, XLR BMW, TWIN THECHNO,

כעת חידשה מקלארן חידשה את שידלת העגלות והקלה את משקל העגלות בין 1-1.5 ק"ג לעגלה. בטיולונים החדשים.

השנה שיתפה מקלארן פעולה עם חברת BMW - לעגלה עם ריפוד עור, מנגנון נעליה BMW  וגלגלי BMW.
כמו כן, בעגלות מקלארן אבזור מיוחד, גגון 175 מעלות, בולמי זעזועים, כיסי אחסון וחלון תיצפות עם הגנה מ UV.



עוד השיקה BBK, את מוצרי חברת קונקורד CONCORD - המייצרת מעגלות תינוקות - טיולונים ואמבטיות וכו, השבוע אף אירחה BBK את הנריק לידברג - מנהל מכירות אירופה של מותג העגלות קונקורד. כעת השיקה קונקורד גם כיסא בוסטר לרכב מסדרת ה Transformer x-bag. המתארך ומתאים את עצמו לגודל הילד. מתאים לגילאי 3-12. עם 3 שכבות מגן. 


עוד הושק מוצר הסל-קל, הקל ביותר בעולם - בית CONCORD. מדגם SAFE AIR בעל משקל של 2.9 ק"ג. עם גימור מבריק - מפלסטיק קשיח - על בסיס אותה טכנולוגיה המשמשת לייצור קסדות. כמו כן, דגם ה SAFE AIR המוצלח מתאים גם לשלדות האלה של החברה ולשלדות עגלות של שאר החברות בשוק. 





חברת BBK, מייבאת גם את חברת LAMAZE יצרנית צעצועי התינוקות שעברה מיתוג מחדש, LAMAZE פיתחה השנה צעצועים חדשים המבוססים על התנסות וחקר, משפחה הורה ותינוק, תוך שימוש בצלילים, קולות וצבעים. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...