יום שלישי, 22 במרץ 2016

EMS CLUB יותר תוצאות בפחות זמן


EMS  היא טכנולוגיה ספורטיבית לביצוע אימון עם חליפת אלקטרודות המפעילה זרמים ישירות על השריר (הגברה ממוקדת של גירויים חשמליים) וכך, גורמת לשריר לפעול מבלי להפעיל לחץ על המפרקים.

EMS היא טכנולוגיה שפותחה בנאס"א לפני כחמישים שנה, כאימונים לאסטרונאוטים כשאין להם את כח הכבידה. עם הזמן EMS הפכה לטכנולוגיה בשירות הפיזיותרפיה, שניצלה את חוסר הלחץ על המפרקים על מנת לחזק את השרירים. לחיזוק הגוף, ולשיקום השרירים לאחר ניתוח, פציעות ספורט ובעיות מפרקים ושרירים. ל EMS סכנה פחותה לפציעות ספורט, עקב הטכניקה והבקרה של המאמן. 

בשנים האחרונות טכנולוגיית ה EMS הפכה לתחום ספורטיבי לכלל האוכלוסייה. בישראל היבואן הראשון של EMS היא חברת EMS CLUB.
השבוע התאמנתי ב EMS CLUB - האימונים מתבצעים אחד על אחד עם מאמן צמוד, כל אימון נמשך כ 20 דקות (30 דקות כולל לבישת החליפה). התרגילים שמבצעים באימון בסיסיים, לא קשים, חלקם על בסיס סקווטים.

האימון אחד על אחד - אותי אימן אורן המקסים והסביר לי על כל חלק באימון. את הבגדים באימון מספקת EMS CLUB! ולא צריך להביא מהבית. על חולצה ומכנסיים בייסיק - לובשים אפודה, על הזרועות והירכיים לובשים גם  רצועות. סביב לישבן כורכים רצועה  מיוחדת. האלקטרודות יושבות במקומות שונים בגוף: בזרועות, חזה, בטן תחתונה, מותניים, ירכיים, גם תחתון גב עליון, ישבן. 

יש תחושה קלה במהלך האימון שהגוף לא מתאמץ, אך בפועל השריר עוד יותר, כמעט מבלי להזיע. הכי כיף שבאימון EMS יש תוצאות ומהירות. בירידה במשקל והצרת היקפים. והיתרון באימון - שמספיק פעם-פעמיים בשבוע לראות תוצאות. אבל הכי כיף  - שאם בחרתי להתאמן - עדיין זה לא מחסל לי את כל הערב כמו כל אימון בחדר כושר או בריכה!!! יש לי עדיין זמן לעצמי עם כל השבוע העמוס שלי. 

בסוף האימון אורן הפעיל את האלקטרודות עליי ללא תזוזה שלי, על מנת לשחרר יותר את השרירים ולהקטין היתפסות של השריר. 

האימון מאושר ברחבי העולם כולל ה FDA האמריקאי

ל EMS CLUB שלל סניפים בכל רחבי הארץ , עם שעות פעילות נוחות, ואימון קצר ויעיל.


-- Facebook Pixel Code -->

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...