יום שני, 28 במרץ 2016

רונג'אן - כמה אהבה וכמה טעם!

 לפני כחצי שנה הכרתי את 'רונג'אן', אנשים סיפרתי על התיאלנדית של אשדוד. אז... לא הכרתי ולא ידעתי במי מדובר. הלכתי "בעיניים עצומות" והגעתי למרכז מסחרי, למסעדה קטנה... ושקטה. אבל... רק למראית עין! ברונג'אן אכלתי את המנות התיאלנדיות הכי טעימות, בלי תרגום לכך הישראלי, בלי גימיק, בלי פינפונים. פשוט הכי טעים! ברונג'אן  הטעם מדבר בעד עצמו! פשוט כך!



כעת רונג'אן עברה סמוך לחוף הים האשדודי, על נורדאו 24 אשדוד! עד כמה שרונג'אן הייתה אז אותנטית וטעימה - עכשיו גם תוסיפו לזה בריזה של ים ומקום סופר מרווח! רונג'אן ממשיכה לענג ואנחנו פתחנו שולחן.
התחלנו עם ספרינג רול צמחוני מעולה, אגרול - עבודת יד של רונג'אן! אני זוכרת את הטעם עוד מפעם קודמת פשוט תענוג.
גם מרק הקינמון ומרק החלב קוקוס ועוף היו גם מוצלחים! מרק הקינמון התהדר באטריות אורז דקות וטעם מתקתק, כזה לא נמאס בפה. הדלורית כיכבה במרק העוף-חלב קוקוס, יש לציין לא מדובר במרק טום ים קלאסי (שגם ישנו בתפריט) מרק טעים וחריף. 

אותנו לא יפחיד וחיזקנו את המנות בכף חריף או שנים. מה שאני אוהבת ברונג'אן זה השירות והיחס, אבי - בעלה של רונג'אן חבר של כולם. מים מינרלים חופשי מעמדה מסודרת. איפה עוד תראו מקום עם מיכל מים מינרלים לשירות הלקוחות??? 

כל המנות של רונג'אן הינם אחד לאחד מנות תאילנדיות עד המרכיב האחרון במנה. אין לכם מושג כמה זה טעים!!! השיא - מבחינתי הינם הפאד תאי כמובן! בכל ביס מרגישים את התבלינים המיוחדים והנכונים, את כפיר הליים, את התיבול המדויק. אהוב עלינו מאוווד היה נולדס הבקר. נכון - אכלתי וישנם המוני מנות כאלה בארץ. סליחה כן, אבל אצל רונג'אן זה באמת הטעם האמיתי! 

גם מנת הבקר-פטריות היתה מעולה. ואחרי כוסית צ'ויה ולחיים אבי המהמם, מאושרת מטעמים ועונג קינחנו בטפיוקה עם ג'לי קוקוס. מנה מתוקה טעימה ומרעננת. פשוט סיום מושלם לערב של טעם אמיתי ומדויק! 
והמחיר? ממוצא 45 ש"ח למנה!!!


רונג'אן
נורדאו 24 אשדוד
*סגור בשבת
*לא כשר

***** מומלץ ביותר!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...