יום שלישי, 29 במרץ 2016

דגים אוכלים אצל הטובים ביותר



נכון שכל כמעט כל מסעדה מחזיקה תפריט דגים, נכון שיש בארץ מסעדות המתמחות בדגים, אך מבחינתי יש אחת המנצחת מבחינת אוירה וטעם. ושניהם ללא פשרות. פיש. מוסד הדגים בראשון לציון, קוטפת אצלי את פרס מסעדת הדגים הטובה בארץ, פעם אחר פעם. 

הערב שלי בFISH התחיל עם סלסלת לחמים שהגיעו עם קרם חצילים חלק ומעט חרפרף, עם עוקצנות וקרם עגבניות מתקתק, אחיד וטעים.  אני ושירה נזהרנו שלא לחסל אותם. הלחם באמת ממכר, חובה לטעום את קרם החצילים וקרם העגבניות אבל חבל ששאר המנות יסבלו מאפליה.



סביצ'ה מוסר הייתה הראשונה שפתחה לנו את הערב. מנה שאכן מעוררת תיאבון. עם יוגורט, תרד, בצל סגול וסומק. גולת הכותרת של הראשונות של 'פיש' היא מנת קרפצ'יו פטריות חם- חמישה סוגי פטריות על מגש ענק עם קציפת שיטאקי, בלסמי ופרמז'ן. אין לי מושג מי חשב על השילוש הקדוש הזה, אבל אכן המנה סופר טעימה - תוספת הקציפה-בלסמי-פרמז'ן מקפיצים את הפטריות שתי רמות למעלה. פשוט נהדר.


עיקריות נתנו לדניאל היקר שלנו להחליט... אני... שלקוחה קבועה במסעדה היה לי קשה לתת לו את המושכות - אני הרי יודעת שמנת הפיש אנד צ'יפס היא אחת הטובות. דניאל חלק עלי והזמין בשבילי שתי מנות על בסיס פילה מוסר. נשמע קצת תמוה, אבל ההימור היה שווה. מסתבר שדג אחד אפשר לעשות שתי מנות שונות לגמרי ומלאות מעוף. 

האחת פילה מוסר בחמאת לימון, שמנת, שקדים וכוסברה. מנה שלכאורה, אך רק לכאורה נשמעת בנאלית, אך היא מצוינת! פשוט ליהנות ממנת דג נפלאה, טובה, חמאת הלימון היתה עדינה ונתנה לדג לתת את הטון בכל ביס, רק עטפה בקרמיות שלה. פשוט מעולה. 

המנה השנייה היתה... אליפות עולם (זיכרון קשה ומרעיב) פילה מוסר על פטוצ'יני בחמאת טריאקי, תרד ופרמז'ן - גם פה השילוב של פרמז'ן טריאקי עדין עשה עבודה נפלאה - הודות למידתיות נכונה של טריאקי! זה הסוד! האמת? שדניאל צדק זו אכן המנה הטעימה ביותר - כעת גם לדעתי!
קינחנו עם עוגת אלפחורס מצופה שוקולד ומנת קדאיף מסקרפונה ופירות יער. סיום קלאסי לערב של אנשים שמדברים ומבינים בדגים. פיש. אין מקום אחר לדגים בארץ.

פיש
בני חבוט 7 ראשון לציון
03-9611169






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...