יום שלישי, 18 באוקטובר 2016

טיילור מייד תופרים לך את הבילוי המושלם

טיילור מייד הוא בר קוקטיילים באלנבי שתקע יתד באלנבי 99 והפך לאחד מעמודי הטווח של הברים בישראל.
תחילה, זה הבר עם השירות הטוב ביותר שקיבלנו. כזה שלא רק עושה חשק לחזור, אלה גורם להערכה מאוד גדולה. שירות טוב בבר זה המפתח לבילוי איכותי.

שנית, זה אחד הברים עם המנות הכי טעימות ומפתיעות שפגשנו. בדרך כלל המנות בברים הינן סטנדרטיות עם איכות כזו או אחרת. ב'טיילור מייד' המנות ממש נתפרו בהזמנה מיוחדת. 

זה התחיל עם מנת עלי חסה טריים ורעננים ברוטב קיסר. בשבילי סוף סוף המציאו את השילוב המושלם. הרוטב היה סופר טעים והחסה סופר פריכה, זו הדרך הטובה לעשות אותי מאושרת - פשטות וטריות עם נגיעה ייחודיות. 

ארנצ'יני גרסת הברהאושר שלנו המשיך עם כדורי ריזוטו ברוטב כמהין. מנה מושלמת, הכדורים הוגשו על מצע יוגורט ועגבניות שהוסיפו חמיצות עדינה למנה. מנסיון - כדורי הריזוטו עצמם בדרך כלל תפלים יותר, אך פה היו מלאים בטעם, אחד מכדורי הריזוטו הטובים שאכלתי (אפילו עוקף את האיטלקיים שאכלתי)

קוקטייל עגבניות שרי עם זיתי קלמטה, צנוברים וטחינה היתה למנה המאווררת השנייה שלנו. עוד הברקה קולינרית מבית 'טיילור מייד', וקרפצ'יו מוסר ים היה לקלאסיקה סופר טרייה וטעימה. אותנו זה הפתיע שהמנות ב'טיילור מייד' באיכות של מסעדה. 
קוקטייל עגבניות
#cherry #tomato #tomatoes #tomatos #cherrytomatoes




    מאי פאי וחליסקו היו הקוקטיילים שליוו אותנו בערב החגיגי הזה. 

    מאי פאי על בסיס בקרדי לבן, בקרדי שחור, ברנדי, סירופ קוקוס וסירופ שקדים בייתי (אורג'ה), מיץ אננס, מיץ תפוזים, לימון סחוט ואנגוסטורה ביטרס. הגרסה המתוקה חמוצה ומצויינת.


    כל אחד והחו"ל שלו בחגים.חליסקו לדנה חובבת הטקילה עם טקילה לבנה, טריפל סק, סירופ אגאבה, מלפפון, רוזמרין ומי טוניק. שילוב של חמצמצות מרעננת וכיפית.
    שני הקוקטיילים היו מעולים וגם יפים למראה. מיה הברמנית שלנו, לא רק קלעה לטעמנו בבחירת המנות, אלה גם בבחירת הקוקטיילים. אמרתי לכם שהשירות לעילא ולעילא? לא סתם!
    מיה פשוט הפכה לנו את הבילוי להרבה יותר נעים וחם. 
    קרפצ'יו מוסר
#perfect

    קינחנו במוס שוקולד וארטיקי שוקולד לבן ובמילוי קרם פיסטוק. האמת בלי הקינוחים הסיום המתוק הזה הערב הסתיים לנו עם מתוק בפה - בזכות הטעמים והשירות המעולה.
    הרגע הזה שמוס השוקולד עושה לי עיניים
    טיילור מייד
    אלנבי 99 תל אביב
    *****

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

      נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...