יום שני, 31 באוקטובר 2016

האוס אוף קטרינה - הבר המצליח של שרונה!


האוס אוף קטרינה הוא הבר הכי ותיק בשרונה. כשמקומות נפתחים ונסגרים בשרונה, 'האוס אוף קטרינה' עמוסת לקוחות. את הביקור האחרון שלי בהאוס אוף קטרינה סיימתי עם תחושה שיש האוס אוף קטרינה הוא אמיתי, כיפי ועם אוירה טובה. זה בדיוק מה שהייתי צריכה לחגוג ביום חמישי האחרון! 
בכיף אני ושרית החשנו פעמינו ל'האוס אוף קטרינה', הגשם שירד לא הרתיע אף אחד ו'האוס אוף קטרינה' היתה מלאה עד אפס מקום! רק על זה מגיע שאפו ענק! הדיג'יי שם מוזיקה שעשתה את הבילוי עוד יותר כיף, דניאל המקסימה שירתה אותנו ואנחנו התחלנו את הערב. 
קוקוטייל 'ההיפסטר' רענן אותנו עם ערק, כוסברה, מידורי, מי קוקוס, מיץ אננס ומיץ לימון, מעוטר בכוכב אניס שהוסיף יחד עם הכוסברה אקסטרה רעננות לקוקטייל והוציא אותנו סופר מרוצות. גם 'אגדה ירוקה' עם ג'ין, מידורי, מיץ תפוזים וגרנדין היה קוקטייל מתוק וטוב. אנחנו בפירוש התנענו את הערב! 

חבורת הבנות שהיו לידינו לא הפסיקו להחמיא על האוכל ואנחנו גם כמוהן, פתחנו שולחן ואשכרה נהננו מפיצת השף בתוספת זיתים, עגבניות וארטישוק. הבצק היה קריספי וחזק ויכל להכיל ולהחזיק את התוספות. טעם הבצק היה מעולה, הנוסף לקריספיות זה הרגיש כמו חטיף. גם סלט יווני ואחלה אנטיפסטי הוסיפו לנו הרגשה טובה ורעננות בין לגימה ללגימה. טעים, פשוט וטוב. זה ההרכב המנצח ב'האוס אוף קטרינה' וכיף..... שהיום גשם המקום מלא עד אפס מקום!



*****
האוס אוף קטרינה
מתחם שרונה
דוד אלעזר 17 תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...