יום ראשון, 16 באוקטובר 2016

ובפרס טיפול הפנים הטוב ביותר שקיבלתי זוכה...

 לא האמנתי, אבל במרכז התעשיה של ראשון לציון ממש ליד קניון הזהב שוכנת לה מעצמת טיפולים. חברת Desheli העולמית הקימה את סניפה הישראלי בראשון לציון. האמת? הייתי בטוחה שאני מגיעה ל"עוד טיפול פנים" סטנדטי. 
Desheli  היא חברה עולמית, סניפה בראשון לציון מונה כ 27 חדרי טיפול. טיפול פניפ, הסרת שיער, הזרקות וטיפולי שיער נעשי במקום. 
כל סוגי הטיפולים מגובים במוצרי קוסמטיקה המיוצרים במיוחד לחברה. 
כל טיפול פנים ראשון נעשה בגיבוי אבחנת העור באמצעות מכשיר המנתח את סוג העור ובעיותיו. על מנת לתת את הטיפול הטוב ביותר. 
זה אינו הטיפול הראשון שלי, אך הטוב היותר!!! העור לא רק הודה לי על הטיפול, גם הנפש חודשה והתרעננה כשהבינה שהיא בידיים טובות. הטיפול כלל ניקוי, פיליניג, מסכה, סרום יהלומים וגם טיפול בטכנולוגיית PHOTO THERAPY גם גלי אור כחולים-אדומים המעודדים ייצור שכבת קולוגן וחידוש הרקמות. 

ראוי לציין לחברת Desheli מגיעים לקוחות מכל קצוות הארץ, מכל המגזרים. אני אישית לא האמנתי לתור של הלקוחות שהמתינו לטיפול (ונמסר לי שמדובר ביום רגוע). 

למשך כל הטיפול הרגשתי שאני בידיים טובות, שדואגים לעור שלי ואכן הוא נראה טוב יותר ואני חזרתי הביתה בעננים. פשוט חודשתי אנרגטית.

חברת Desheli 
משה לוי 11
ראשון לציון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...