יום ראשון, 16 באוקטובר 2016

באניס - אמריקה וחיפה בביס אחד!

בחיפה על שדרות הנשיא חודשה לאחרונה מסעדת 'באניס', מסעדה שאומנם נראית קטנה, אבל אל תסתכלו בקנקן, הקטן הזה טעים וכיפי.
'באניס' היא השילוב בין דיינר אמריקאי לישראלי. גולת הכותרת היא המבורגרים - יש המבורגר בקר, המבורגר טלה ובקר ממולא גבינה (לאמיצים שבנינו). יש מנות יחודיות בניהן כרובית בטמפורה על מצע טורטיה עם נגיעות גוואקמולה ונגיעות ממרח לימון כבוש - מנה מעולה!
גם נסינו מנת סלט גבינה כחולה, עם סלק, תפוח ואגוזי מלך טריים-טריים.
גולת הכותרת הראשונה שלנו היתה המבורגר הבית! מעולה, טעים ועסיסי. הדובדבן שבקצפת ב'באניס' זה הרטבים, לא עוד ברביקיו וקטשופ (למרות שגם את זה יש), אלה שלל רטבים פרי יוצרם של 'באניס': חמאת בוטנים, גווקמואלה, איולי צ'ילי, לימון כבוש, סחוג, סלסה חריפה, חרדל וטחינה. כל אחד יכול למצוא במה לטבול את ההמבורגר - שגם בלי כלום הוא סופר טעים.
עוד לבאניס - מנות עוף בגריל, גדולות ועשירות. על מגש ענק מקבלים עוף ענק (3 גדלים: אישי, זוגי ומשפחתי - אך גם האישי גדול), העוף מגיעה על פיתה עירקית ענקים, עם שבבי בצל והמון תפוחי אדמה בתנור. כיף של מנה, טעימה, משפחתית ועסיסית ('באניס' עובדים עם גריל צרפתי מיוחד). 


קינחנו עם גלידה אמריקאית אמיתית עם נוטלה וקצפת סופר טרייה וטעימה. בין הגלידה לקצפת התחבאו גם שבבי אוראו שעשו לנו את הסיום למתוק, טעים וקריספי יותר!!!

באניס - חוויה משפחתית לכל מי שאוהב אוכל טוב! 

באניס 
שדרות ההסתדרות 121
חיפה








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...