יום רביעי, 26 באוקטובר 2016

מעצב תכשיטים עם סטייל ומימד של זמן

יעקב עמר מעצב תכשיטים כבר 16 שנה. ליעקב תכשיטים שלא תראו באף מקום אחר. יעקב עמר התחיל את הקריירה שלו  בארה"ב, בשנים האחרונות החליט יעקב להעביר את העסק שלו לארץ ועדיין מעצב תכשיטים הנמכרים ברחבי הארץ והעולם.
  
התמונה של ‏‎Designeryacov Amar‎‏.


ליעקב יש קו ייחודי, בסיס התכשיטים הוא מנגנון שעון מכני, (לא עובד), המנגונונים של יעקב עמר נקנו מאספני שעונים מכל העולם. בסיס התכשיט הוא המנגנון, המזכיר לעונד את יחס הזמן בחיים. בלי לתקתק מנגון השעון מעצים את תחושת הזמן אצל העונד, ובסטייל מיוחד.

יעקב משלב בתכשיטים שלו סביב המנגנונים זהב, כסף ואבני חן: רובי, ספיר, אמרלד ויהלומים לבנים וצבעוניים.

ליעקב עמר ליין חדש עם עץ האבוני - עץ יקר סופג בשמים, הטבעות מבושמות ומפיצות ריח בכל לחיצת ידיים, התכשיטים של יעקב עמר יחתמו כל לחיצת יד שלכם בסטייל וריח טוב. 
התמונה של ‏‎Designeryacov Amar‎‏.
הייחודיות של התכשיטים של יעקב עמר, לא רק בעיצוב המהפנט, אלה אין קולקצייה 'על המדף', המוטו של יעקב עמר הוא לתת לכל אדם תחושה של זמן בחיים שלו. הכל בעיצוב אישי.
התמונה של ‏‎Designeryacov Amar‎‏.
שכל אחד יזכור שהזמן חומק, אך עם תכשיט שלא ניתן להתעלם ממנו.
לכל טבעת אין כפולה, וכך, לכל לקוח יש את זמן שלו.
יש קולקציה לנשים ואחת לגברים ואפשר גם להציע איתם נישואין. כל טבעת מעוצבת בעיצוב אישי לפי האופי ומבנה האצבעות של הלקוח. יעקב מראיין, משוחח ומכיר כל לקוח שמזמין אצלו תכשיט ואחרי המפגש ניגש יעקב לייצור על פי האופי של הלקוח.
יעקב עמר למד עיצוב בלוס אנג'לס, השתתף בתערוכות רבות בניו יורק, לוס אנג'לס, לאס ווגאס ,מיאמי, פלורידה וסאן פרנסיקו (בקרוב בתערוכות באירופה).

**חברי מועדון אלפא רומיאו מקבלים טבעת עם לוגו צד של אלפא רומיאו בחלק התחתון מוטבע מספר הרכב - בייצור מיוחד על פי הזמנה של יעקב עמר
כשאדם זוכר את מימד הזמן שלו, התכשיט הופך למשנה חיים.

  
Only for special people

יעקב עמר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...