יום ראשון, 22 באוקטובר 2017

מיקה פוד ארט עושה סדנאות בכיף עם אוכל טעייים!

אני כבר הייתי במספר אירועי EATWITH. ההנאה המובטחת כמובן היתה בפנים. אך הפעם הלכתי לסדנת בישול ואיטנמי טבעוני של מיקה פודארט. ציפיתי ללמוד קצת על האוכל הויאטנמי, ציפיתי לאלכוהול משובח, אבל להנאה כזו בהחלט לא ציפיתי.
מיקה שמעונוב, מייסדת 'מיקה פודארט' היא קולינרית  טבעונית אוטודידקטית עם היסטוריה קולינרית משפחתית. מה שנקרא - המתכונים והיד הנכונה זורמים בדם של מיקה.

'מיקה פודארט' מארחת בבית ארוחות טבעוניות, סדנאות בישול ואפילו טיפול בבישול בביתה הקט והחביב ביפו. עת התקבצנו לסדנה מיקה פתחה לנו שולחן של ערק בטעמים מעשה ידיה להתפאר. אני לא שתיתי, אך קסם המיקה הילך גם על פני.


עשיתי הרבה סדנאות בחיי, אבל דמות כה מלמדת, חיננית מסבירת פנים ומתכונים כמיקה, לא הכרתי בחיי.
היינו 12 אורחים, זוגות-זוגות היינו אחראיים על הכנות התבשילים והמתכונים הויאטנמים של מיקה. לכל אחד חולק התפריט והמתכון ומיקה עברה תחנה-תחנה ונתנה דגשים לכל הכנה. מיקה עצרה את ההכנות ולימדה והסבירה את הנקודות החשובות בכל מתכון. הכל בחן רב, ושימת לב נהדרת לפרטים הקטנים ומענה על השאלות (שלי בעיקר) ואני לא עשיתי לה חיים קלים והיא עמדה באתגר במקצועיות. ממש הרגשתי שאני גם ניהית וגם לומדת המון על אוכל ומרכיבים באופן כללי.
מיקה פישטה את המתכונים המסורבלים של של ויאטנם ואנחנו הכנו: דפי אורז נהדרים, באנים טבעוניים נהדרים עם 'טריק מבית מיקה פודארט', רטבים אסייתים מעולים (גם עם טריק נהדר שמקצר עניינים), מרק ויאטנמי, כיסונים ואנטמים, אורז ותבשיל קארי ולקינוח טפיוקה. 
פרט לדפי האורז שהיו 'הפסקה פעילה' באמצע הסדנה, הכל נאכל בסוף הסדנה בשולחן ערוך שהוחבא לנו בחדר הסמוך. בו ישבו לאכול. עד כמה האוכל היה טעים? היינו 12 איש והשקט היה מופתי בסוף הסדנה. כולנו פשוט התענגנו על הטעמים.
מיקה פודארט עושה גם חגיגה של ארוחה בוכרית, EATWITH בשיתופי פעולה עם שפים שונים. אין לי ספק שאתם עוד תמצאו אותי עושה צ'ק אין בבית של מיקה באחד האירועים הבאים. היא פשוט מדהימה! 

מילה של אודליה!

מיקה פודארט


למתכונים ופרטים נוספים באתר מיקה פודארט:
 https://www.mikafoodart.com/about-mika-shimonov


אינסטגרם:
https://www.instagram.com/mikafoodart/






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...