יום ראשון, 22 באוקטובר 2017

להיטי החורף של קפה לואיז




בקפה לואיז הרמת החייל בתל אביב, כבר מכירים אותי. כל דייט שבא לי מיץ או שייק טעים, כל זמן שבא לי משהו טעים לנשנש, תמצאו אותי ב'קפה לואיז'. אני ויגאל ידידי מאוד אוהבים מקומות טובים באמצע הדרך ואני הייתי חייבת לקחת אותו לנשנש איזו מנה או שתיים לקראת החורף שבא עלינו לטובה.

התחלנו עם שייקים 'אננס על' עם מורינגה, ספירולינה, אננס טחון ומיץ לימון. בהתחשב בזה שהשייק הכיל ספירולינה זה היה השילוב הכי טוב לספירולינה, בזכות מתיקות האנננס שעדינה את טעם הספירולינה. עוד שייק שלקחנו היה חיזוקית עם לימון', ג'ינג'ר ותפוח. לילי המנהלת קראה לשייק 'ספונג'ה לגרון', אכן שייק מחטא טוב ומרענן אקסטרה.

במנה ראשונה גרמו לנו ממש ללקק את הצלחת - חומוס עדשים הום מייד עם פטריות צרובות המגיע עם לאפה חיטה מלאה. 
המשכנו עם שתי עיקריות חורפיות וכיפיות. ריזוטו פטריות שהגיע עם סלמון. הפעם קפה לואיז השיקה את הריזוטו הבריא יותר שלה עם מיץ גזר שצבע את הריזוטו לכתום. אנחנו לא היינו מוכנים לריזוטו כתום, אך עדיין הוא היה טעים מאוד.
מנת הדגל החורפית של קפה לואיז היא הפאייה עם אורז בר, מלא ואדום, פטריות, על בסיס חלב קוקוס. מנה טעימה, עדינה, מנחמת וכיפית. עשירה בירקות שורש, לא מתובלת ולא נמאסת בפה, אלה מושכת ולעוד ועוד ביס. פשוט, טעים ועדין מאוד מומלץ! 

קינחנו עם שייק 'פורסט' עם יוגורט, בננה, תמר ופירות יער שעשה לנו טעים וכיף. נכון כל שייק כזה זו כבר ארוחה, אבל לא יכלנו להשאיר את המשקה הטעים הזה ללא יחס מאיתנו. מתוק ומציין. (איך לא טעמתי את זה קודם)!
קינוח מתוק שלנו היה מנת קרמבל תפוחים, ללא גלוטן עם קמח טף, קוקוס, פקאן, טחינה וקינמון עם סורסבה קוקוס. טעים ומצויין לסיום ערב. התפוחים האפויים בתחתית היו מעולים. שוב נרשם ביקור מעולה ב'קפה לואיז', אשוב שוב ושוב!

קפה לואיז
לסניפים ופרטים נוספים:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...