יום שבת, 28 באוקטובר 2017

RAMA חידשו תפריט עם כוכבים חדשים

בר RAMA בקינג גו'רג הוא בר הפיצות הראשון בארץ. ה RAMA הוקמה לפני שנה והיתה תגלית תל אביבית כיפית. ל RAMA ממוקמת בקינג ג'ורג' התל אביבי בבית ז'בוטינסקי RAMA תפריט פיצות עשיר לצד תפריט קוקטיילים. הישיבה  ב RAMA נעשית על הטראסות שבכנסה המאובזרות כריות ותאורה חמה. 

כעת RAMA הרחיבו את התפריט, צמצמו מנות פיצה והוסיפו כמה כוכבים חדשים, שלשמן התכנסנו. 
התחלנו עם שני קוקטיילים נהדרים, אך גולת הכותרת היו שתי הראשונות שעשו לנו שמח טעים. הראשונה, התרגום של RAMA לסלט - פרפרדלה זוקיני, רצועות דקות של זוקיני, עם ארטישוק, בצק ירוק, עגבניות שרי שרופות, צלפים, אורגנו, בזיליקום, פרמז'ן, אורוגולה ואורגנו. מדהים כמה זוקיני יכול להיות סקסי ולככב בסלט כזה מרשים. אהבנו פלוס, סלט מקורי ומרענן, מלא בטעמים וכיפי.
המשכנו עם 'קארצ'ופי פולנטה' פולנטה מתקתקה עם ארטישוק צרוב שהגיע בכמות נכבדת, בצל, שום, אורגנו, צ'ילי, אבקת זיתים, תלתלי פרמז'ן ושמן כמהין המוגשים עם מיני פוקאצ'ה. ניגבנו את הפולנטה עד תום. מתקתקה מול התוספות חמצמצות. טעים וממכר. שני הראשות של RAMA הפתיעו בגדול. ראוי לציון שבימי חול ל RAMA HAPPY HOUR כל יום חול בין 18:30-20:30 ואנחנו היינו עדות למקום מלא עד אפס מקום בשעות הנ"ל.
המשכנו עם פיצה רומניה, פיצה מצויינת עם פולנטה מעל. שוב טעם מצויין, בזכות שילוב הפרמז'ן, אבקת הזיתים והאורוגולה.

שיכורות מושבעות היינו חייבות גם להזמין קינוח. יש אחד כזה ב RAMA -  על בצק פיצה פרוסות בננות, רוטב שוקולד, שברי אוראו וארבעה כדורי גלידה וניל. היינו באמת מלאות ולא יכולתי להשאיר טיפה של הקינוח הזה על המגש. חוסל חיש קל, טעים, פחממיתי וטוב. נראה לי קינוח שעוד יככב ב H.H  במהלך החורף. מושלם! 
סיימנו את הערב ב RAMA מורוצות, ושבעות והיה לנו טעים וכיף!!!

RAMA
קינג ג'ורג' 38, תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...