יום ראשון, 29 באוקטובר 2017

מאליכ - פינה טובה ברחובות

מאליכ הוא בר רחובות השוכן על רחוב הרצל קרוב למכון ויצמן. 'מאליכ' הוא בר קטן ען מוזיקה שמחה בכל סגנון ותפריט קוקטיילים לצד תפריט מנות מפתיע.
אני ודנה הגענו לחנוך את מאליכ, בערב קריר, היינו חייבות לשבת בפנים להתאזן מהקור. התחלנו את הערב שלנו בשי קוקטיילים. הראשון made in israel - ערק, נענע, כוסברה, מלפפון, ג'ין ומיץ לימון שהיה מרענן וכיפי. לצד מאליקוקוס - של סורבה קוקוס, סירופ תבלינים תוצרת בית ורום. 
שניהם היו מצויינים וחיממו לנו את הקנה לקראת הבאות. המשכנו לטעום מהמנות.  התפריט הינו תפריט הרצה, אך לא אכזב באף מנה. סלט ארטישוק, עם קרעי פוקצ'ה, ירקות, בלסמי מצומצם, וגבינת פטה. על אותו קו טעים ומרענן הגיע המנה השניה שלנו - טרטר ים עם ירקות, יוגורט וסומק. שני המנות היו מאוד מוצלחות. בייחוד הסלט. הכל חוסל חיש קל. טעים, כיפי, מגוון אחלה התחלה לערב קריר.
המשכנו עם שתי מנות כבדות יותר עם חומוס לימה, שהגיע עם פיתה עירקית חמה ומהביל לצד סחוג סופר טעים וממכר. חומוס הלימה היה טוב. אני אישית הייתי מעדיפה אותו חמים יותר, אבל פרט לזה, זו היתה מנה טובה. 
לצידה לקחנו סטייק מינוט - סטייק דקיק וטעים לצד תפוחי אדמה מהבילים. אני אישית חיסלתי את המנה הזו. דנה שאיתי, היתה אחראית על החומוס ואני על הסטייק. כיף לפגוש מנות טובות ממקום קטן ולא מתיימר, והכל טעים ללא יוצא מהכלל.

קינחנו עם כנאפה עם כדור גלידה וגם זה גרף מחמאות. מתוק במידה הנכונה ומוצלח. ראוי לציין לשבח את השקדים המתובלים של 'מאליכ' שנשנשנו בכיף בין פטפוט לפטפוט. טריים מאוד, טעימים ממש ואחלה ממש כמו כל הערב ב'מאליכ'!

מלאיכ
הרצל 213 רחובות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...