יום ראשון, 12 בנובמבר 2017

אל וסינו - הפינה הכי מקסימה בתל אביב שממשיכה לשחק אותה!



 כבר ידוע וזכור לכולם שלפני שנתיים ביקרתי בפינת החמד 'אל וסינו' בצפון אבן גבירול התל אביבי. אל וסינו בר בר יין עם הוויב הכי טוב בתל אביב. נכון, ל'אל וסינו' כמאה סוגי יין. אבל לאל וסינו יש יופי מסוג אחר. אל וסינו הוא בר יין לכל גיל, עם אוירה טובה וכיפית. אחרי הכל, כמה ברי יין יש עם נוף לפארק?
כמה חיכיתי לחזור לאל וסינו המקסימה הזו. שטף העבודה חנק אותי וכך גררתי את החזרה למקומי המיוחל. דנה ואני נפגשנו לחוות את 'אל וסינו' בשנית (לתוהים - אנחנו החנינו בכוכב הצפון במרחק חמש דקות הליכה).
את הערב ליוותה אותנו מור המלצרית שגרמה לנו כבר להרגיש בבית. לי אישית היה קר ומור דאגה גם לכירבולית שאשב בחמימות ובנוחות. ידענו שאנחנו רוצות פולנטה חמימה וכיפית לצד סלט פפאיה ירוקה וחריפה. פתחנו את הערב בחום וחריפות כדי להתמחם. הפולנטה היתה קרמית, מתקתקה ונהדרת. סלט הפאפאיה היה טעים חרפרף וחימם לנו את הקנה. 
אחרי כל היום הזה, לצד יין ספרדי, לקחנו עוד מנת פתיחה שאני אישית מאוד אהבתי. סשימי סלמון על סלט בורגול טעים. סלט הבורגול לעצמו היה טעים מאוד, הסלמון הפתיע בטריותו ופס קרם האבוקדו הוסיף קרמיות לכל ביס. אהבתי מאוד.
המשכנו עם באן דג לי ובאן בשר לדנה. שני הבאנים היו מעולים, גם מפנים וגם מהבאן עצמו. 
ואז עלתה והגיעה המנה העיקרית שלנו וחיממה אותנו גם פילה דג בקארי ירוק חריף וטעים. המנה הגיעה לצד אורז לבן. אהבנו מאוד. שאפו לבר יין שדואגת לנו למנות חמות וטעימות גם בחורף. הירקות ברוטב היו בכמות נכבדה. כיף של מנה, חורפית עם ירקות איכותיים (האיכות הורגשה גם כשהירקות מבושלים - מעיד על אקסטרה איכות). 

קינחנו עם עוגת פס שוקולד ו... עם גולת הכותרת של הקינוחים - קראק פאי מעולה!!! ממולא קרם וניל, עם קצפת מעודנת מתיקות. קינוח מושלם. מתוק בעדינות, שבולת השועל פריכה הוסיפה נגיסות מול המתיקות של קרם הוניל. מושלם מושלם ונאכל עד תום. אץ הקינוחים של 'אל וסינו' מכינים במקום וזה שאפו ענק! כל ביס תענוג!

 היה כיף להתענג
ונחזור!

*****
אל וסינו
אבן גבירול 192, תל אביב
  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...