יום שני, 20 בנובמבר 2017

נפתח בר הסאקה היחידי בארץ!



 לפני חודש נפתח בתל אביב בר חדש ULTRA. הבר ממוקם בכניסת הקרקע של מלון ULTRA, המלון קיים מעל לשנה, הבר היה בידיים ובשם אחרים וכעת הינו חלק מלא מהמלון. אולטרה בר הוא בר המתמחה בסאקה וקוקטיילים על בסיס סאקה. אולטרה הינו בר מיוחד, סופר אלגנטי ומופקד, כל קוקטייל מעוטר בפס תיבול או פרח, הכל על בסיס רקיחות ואלכוהולים ופירות מושרים באאלכוהול שרוקח אדי מנהל הבר. 

המלון - אקסלוסיבי ואינטימי כמו גם הבר. 
הקוקטיילים גם בשמות יפניים והכל מוקפד ואלגנטי. התחלתי את הערב שלי עם רפאל עם KAORU קוקטייל המכיל תה יסמין, עם קינמון ווודקה עם סיפרופ ביתי של קינמון הל ושקדים. טעים ומתקתקת. המשכנו עם MASUMI קוקטייל פירותי על בסיס ג'ין שהושרה במנטה חריפה עם לימון, ריבת פטל וחלבון להקצפה.
את החיכי שלנו עינג ברוסקטה עם סלסת עגבניות ואבוקדו. וברוסקטת טמאגו ובצל שהיתה טעימה. 
סלט ירקות וירקות שורש ואיטריות סובה. את הרטבים קבלנו לחוד אבל הכי טעים היה הסלט עם סויה פשוטה, מאוד אהבתי. סלט פשוט וקלאסי.
גם חמשת הממרחים שקבלנו לצד בגט היו חביבים. אהבתי את הצזיקי ואת הטחינה והחציל סליאן היה חמוד.
קינחתי עם המבורגר, הייתי חייבת עוד איזו נגיסה של בשר כדי לשבוע עד הסוף. המבורגר פשוט וטעים עם פלחי תפוח אדמה. טעים, מהביל מנחם וכיפים גם הלחמניה גרפה מחמאות והבשר.  
קינחנו עם קוקטייל FUGIKI של עם שבבי כרמל ופופקורן עם טקילה, לימון, יוזו ובננה. על בסיס קרם מתקתקת וטעים של כרמל ופופקורן מוכן במקום. 
אולטרה הוא בר לאוהבי הסאקה ולסקרני הסאקה אבל לא רק. מכיוון שהסאקה הוא אלכוהול נטרלי, ה ULTRA מתאים לכל אחד שאוהב אלכוהול וקוקטיילים מיוחדים!

ULTRA
הירקון 78 תל אביב 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...