יום שבת, 4 בנובמבר 2017

ערכות היצירה של PAYWAY - אני בניתי ספריה!






חברת Play Way חושבים יצירה בע"מ עוסקת בהפקה ושיווק מוצרי חוויה ואמנות. שלא כמו שאתם רגילים לחשוב ל Play Way חושבים יצירה בע"מ ישנם מוצרים לילדים  ולנו הבוגרים שיכולים להוציא אותנו סוף-סוף מההצמדות למסכים להפעיל את כל המשפחה ביצירה אשר מפתחת את הדמיון, משפרת את המיומנויות המוטוריות ואת כושר הריכוז.
 כל המוצרים נעשו בהמלצה אנשי פדגוגיה וכמובן בעלי תקן במכון התקנים.  
המוצרים לגדולים ולקטנים הם ערכות יצירה 'מחוץ לקופסה', מאוד מפתחות ומאוד מקוריות. הן בעצם בניית דגמים מוקטנים ודקורטיביים.
את המוצרים המקסימים לילדים אסקור בהזדמנות אחרת. הפעם, שמחתי לסקור את ערכת היצירה 'הספריה -  DIY'. 
כבר בסקירת המוצרים הראשונה
כשראיתי את המרכיבים של הספריה, הבנתי שמדובר בחברה רצינית. כאמור, לא ידעתי מה אקבל. החבילה של הספריה כללה פיסות עץ, לוחות עץ, בדים, ניירות מודפסים, חוברת הסברה ונייר מדדים. בנוסף כללה גם חיווט לנורת חשמל, בטריה ונורת תאורה קטנטנה. 



















באופן אישי, אני קצת נלחצתי מעצם הפיסות הקטנות וכמות החלקים ודי נרתעתי מלבנות את הספריה. אבל שישי ערב חורפי הצלחתי להתחיל אותה. לבד!


פיסות מסודרות בתוך מספר שקיות. מעצם ההבדלים בצבעים מאוד מקל על הרכבת הארונות של הספריה. לאט לאט התחלתי להרכיב את הארונות ולסיים את ההדבקה שלהם וגיליתי שמדובר בתרפיה. מוטוריקה עדינה גם למבוגרים. היה מאוד מאוד נעים בעשיה. ראוי לציין שהערכה מגיע עם דבק, אך צריך ורצוי להגיע עם עוד דבק. 



















אם עובדים על ערכת היצירה מספר אנשים (מומלץ) -  יש להגיע עם מספריים ודבקים מראש. 

אחרי שהרכבתי את רוב הספריה. עברתי לשלב שדורש דיוק. גזירת הפיסות הספרים והעמדתם בספריה. יש לציין שטרם שסיימתי את הרכבת כל רהיטי הספריה, אבל לא התאפקתי וקפצתי שלבים על מנת לחוות את כל השלבים של יצירת הספריה. 

שלב גזירת הפסרים מנייר היצירה היה ממש תרפיה מהנה. גזירה, קיפול, הדבקה והעמדה בספריה, נתנה תחושה שהספריה מקבלת צורה. ממש הצלחתי להינות מעצם העשייה בכל שלבי הספריה שבניתי.

לסיכום: הספריה נותנת חוויה של יצירה עם יכולות בניה, דימיון, דיוק ומוטוריה עדינה. אני ממליצה לעשות את הספריה כל המשפחה ביחד. החורף יש לכם עיסוק שיבנה לכם פריט נחמד לדקורציה בחדר. עדיף להצטייד במספר דבקים ומספריים ולשתף את כל המשפחה יחד. לסופ"ש של יצירה דקורטיבית מעניינת ומיוחדת. 

תגובה 1:

  1. היי מאיפה קנית את ההערכה הזאת? וכמה העלות שלה?

    השבמחק

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...