יום שלישי, 28 בנובמבר 2017

ויצמן 22 הבר קלאסי בנס ציונה


'ויצמן 22' בנס ציונה הוא בר שכונתי עם ותק של כמעט 15 שנה. שמו של 'ויצמן 22' הולך לפניו, כל אחד מהאזור מכיר את המקום. כל תושב באזור ישב ב'ויצמן 22' כבר פעמים רבות. אני אישית ביקרתי שם לפני עשור והשבוע זכיתי לבקר בו בשנית.

על האלכוהול - תפריט עשיר ומגוון. בתפריט המנות ויצמן 22 מציעים תפריט עשיר ופשוט גם יחד. 
יש משהו נורא כיפי ומזמין בויצמן 22, האוירה על החגג, מוזיקת הרוק, הנוף לרחוב, כל יוצר בועה שכיף לעגון בה.
התחלנו את הערב שלנו עם סלט השוק. הגרסה הויצמנית לסלט יווני עם כרובית טרייה ופריכה. נכון, סלט פשוט מתובל רק במלח ושמן זית ויצא מדויק להפליא (ללא פלפל ולימון), פשוט סלט שלא יכולנו להפסיק לנשנש.
המשכנו עם מנת בטטת על גבינת שמנת, עדשים ופסטו. לא נתקלנו במנה כזו במקומות אחרים ופה התגלתה הברקה. מנה מנחמת וטובה, טעימה וכיפית. יפה לפגוש מנה טעימה. יפה לפגוש מנה עם תושיה בבר שכונתי. לכאורה גם פה יש משחק מרכיבים פשוט אבל החיבור בניהם התגלה כמוצלח. 
טאקו עם אנטריקוט, ממרח אבוקדו, תלתלי בצל סגול וכוסברה היה גם מצויין טרי וטעים מאוד! נשנוש שבא במדויק עם גם כריך כתף הבקר שהזמנו עם רוטב ברבקיו מיוחד, וכמות נכבדה של כתף בקר היתה מוצלחת. שוב מנה טעימה, בלי הרבה מרכיבים ואם איזון מנצח. זה שם המשחק ב 'ויצמן 22'. כל מה שתאכלו לא יכיל מרכיבים רבים וישמור על פשטות וטעם.

אהבנו כמובן
ויצמן 22, נס ציונה 
https://www.facebook.com/weizman22/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...