יום שני, 13 בנובמבר 2017

ביו סקלפצ'ר אצל קרן ניילס וגם אני דוגמנית ידייים


אני עושה הרבה מניקור בחיים שלי, לרוב עם לק ג'ל הידוע. כבר מזמן נאמר לי שיש טכנולוגיה הרבה יותר בריאה לציפורן שלא מפצלת ולא עושה נזק לציפורן, BIO SCULPTURE GEL הוא ג'ל בטכנולוגיה מיוחדת עם חומרי בסיס המזינים את הציפורן, מטפחים ומונעים פיצול בעזרת הנוסחה הייחודית. הג'ל ללא חומרים רעילים ולא נוסה על בעלי חיים. 
BIO SCULPTURE GEL אין בכל מקום - הג'ל נעשה רק אצל הקוסמטיקאיות ובמכונים המורשים. ל BIO SCULPTURE GEL מארז חומרים ייחודי משלהם הצמודים לטכנולוגיה.
השבוע ניסיתי בפעם הראשונה את BIO SCULPTURE GEL אצל קרן ניילס בצפון דיזנגוף התל אביבי. אין להשיג את BIO SCULPTURE GEL בכל מקום, אלה רק אצל מי שלמדה במסגרת החברה ואת קרן יעקובי שמחתי להכיר.
קרן יעקבי היא פדנטית מסוג אחר. כל המוצרים שלה מבית BIO SCULPTURE GEL עד קרם הידיים. הג'ל נמרח אחרי מניקור ומריחת חומרי בסיס בעזרת מכחול צביעה (בשונה ממיכל לק, הג'ל של BIO SCULPTURE GEL מגיע בקופסה)
קרן היתה עדינה ונעימה. אני אישית ניהניתי להכיר בחורה כזו ייסודית ומשקיענית עם יושרה בתחום הזה. קרן מאמינה שלה וללקוחות שלה מגיע הכי טוב, לכן היא מנסה כל חומר לפני שהיא שמה על הלקוחות. כך הגיעה ללמוד אצל BIO SCULPTURE GEL הטובים ביותר.
מבחינת הג'ל, הציפורן נושמת יותר, הג'ל מרגיש דק יותר, לא מכביד על הציפורן ונשאר יותר זמן.

אהבתי ודגמנתי

קרן ניילס
דיזנגוף 274 תל אביב 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...