יום חמישי, 14 בדצמבר 2017

פריZ הארטיק הטבעי שתפס אותי!


חברת פריZ הוקמה ב 2007 והיתה לחלוצות הארטיק הטבעי בארץ. אתם כבר בטח מכירים את הארטיקים הטבעיים, על בסיס פירות שמשגעים את המדינה. הארטיקים של פריZ מכילים 505 פירות טריים. ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים, טבעיים, טבעוניים ופרווה.
הארטיקים של פריZ מתאימים לכל גיל, כקינוח לכל ארוחה ומגיעים בשני גדלים טעימים מיני של 30 גרם גרם וגדול של 80 גרם. אפשר לקנות בבודדים, במארז מיני או מארז גדול. הארטיקים של פריZ יכולים להתאים לכל הרמת כוסית באירוע חברה. 
פריZ משווקת את הארטיקי בסניף אבן גבירול בתל אביב וסניף נתניה. עושה משלוחים ומשווקת לאולמות אירועים ברחבי הארץ. אפשר להזמין מראש.




הטעמים... מגוון רחב של פריZ מיני" תות בננה, לימונענע, בננה תמר, גויאבה, מנגו, קוקוס, קוקוס אננס, קוקוס תות, קוקוס קקאו, קוקוס קפה, אננס, פירות  יער, סברס, פטל, פסיפלורה, רימון, מלון וליצ'י. בפריZ  הגדול ניתן למצוא טעמי: קוקוס, תות, פסיפלורה ועוד. כמובן שבשני הגדלים פריZ  תמיד מפתיעה עם טעמים חדשים ושילוביים כיפיים. לדוגמה: לקראת החורף יצאו פריZ  במארז מיני קוקוס: קוקוס, קוקוס תות, וקוקוס אננס.
אני וכל המשפחה שלי אהבנו מאוד!!!!! מגיל חצי שנה עד הסבא הגדול! משומרי הכשרות עד שומרי הדיאטה! פריZ  זה בדיוק מה שצריך לצנן את התפריט עם קינוח איכותי וטעים! 


סניפים: 
אבן גבירול 158, תל אביב
03-5358666
יוסף ספיר 10, נתניה 
09-8877005




\


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...