יום שבת, 16 בדצמבר 2017

'אנגוס' הכי טובה בכיכר גבעון

את 'אנגוס' מסעדת הבשרים של כיכר גבעון, בעצם - המסעדה הכי טובה בכיכר גבעון אני כבר הכרתי לפני מספר חודשים. כששמעתי ש'אנגוס' פתחה בימי שישי בבראנץ' מקסים גרמה לי ישר לסגור מקום.
כיכר גבעון שוקקת ועם יריד ססגוני חיכתה לנו בשישי החמים הזה. ואנגוס חיכת לנו עם תפריט כיפי.
לבראנץ' של 'אנגוס' תפריט בשרי. עם שלל מזאטים חופשי עם מילוי חוזר - מאוד אהבנו את החציל ופטה, סלט ביצים מצויין ופלפלים קלויים שגרפו הצלחה ומולאו לנו ארבע פעמים. גם שאר הירקות הקלויים, הטחינה והסלסה היו נהדרים ולא נפסח על מחמאה לבגט הנלווה לכל הטוב הזה. 
אני לקחתי מנה מושלמת של ביצת עין עם ירקות ירוקים ונתחי טלה. איזה כיף של מנה, סופר משביעה, עם טעם עשיר שנתן הטלפון, הירקות הוסיפו קצת חיים ווהעיין היתה עוד חלבון טעים. 
דנה שאיתי הזמינה טוסט גאודה וסינטה. רבותי מדובר במנה מושחתת!!! טעימה ומומלצת רק למי שאין לו ארוחת ערב בשישי כי היא ממלאת את הבטן עד אס מקום. טוסט מלא בטעם גם בזכות הבשר וגם בזכות הגבינות שהגיע עם רוטב עשבי תיבול - טעים טעים טעים. 


 כמובן לבראנץ' גם דיל עם קוקטיילים מוזלים ואני ודנה בחרנו לקנח בפסלובה ענקית מלאה קפצת ותותים עם ריבת פירות יער מעולה.
לסיכום, גם בבראנץ' 'אנגוס' שולטת ביד רמה ובצדק. 'אנגוס'זו המסעדה הכי טובה ומקצועית בכיכר גבעון, על תתפשרו על פחות!

אנגוס




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...