יום שבת, 2 בדצמבר 2017

איה נטורל - מה שטוב לשוק העולמי ולבתי החולים בארץ, טוב גם לי


עונת החורף זה הזמן הכי טוב לפנק את הגוף שלי בשמנים וקרמים טובים. העור שלנו מתייבש בחורף ודורש טיפול מרווה יותר. לכן אני כל חורף מפנקת את הגוף שלי עם מוצרי איה נטורל.

איה נטורל הינו מפעל מוצרים קוסמטיים מהגליל. כל המוצרים על בסיס שמן זית וללא כימיקלים. באיה נטורל מגדלים את עצי הזית ממנו מופקים המוצרים. הפקת שמן הזית שומרת על הערכים הויטמינים שלו ועושה לעור שלנו חורף נעים.


קרם העיניים היה קריר עם מרקם רך ונעים מלחח את העור בעדינות. גם קרם הלילה וקרם היום מוצלחים. כל המוצרים עם ריחות מרעננים ועדינים.

סרום הפנים של איה נטורל היה נעים ומגע. לחח את העור בעדינות. ריחו העדין ומרקמו המלטף יוצרים תחושת רוגע בעור הפנים. נהדר גם בתור סרום לילה הריח הנעים משרה אוירה מרגיע ועוטפת.
חמאת פנים יסמין וזית שמשה כקרם הזנה לחורף וליחחה את העור ברמה יותר עבה. אני השתמשתי בה גם כחמאת גוף. והיא היתה מצווינת
הפתעת המוצרים של איה נטורל היא חמאת השפתיים של איה נטורל. אני משתמשת קבועה במוצרים לשפתיים וחמאת השפתיים של איה נטורל ניצחה את כולם! תחילה היא קשיחה יותר משאר בחמאות המוכרות. בעוד שהאחרות המוכרות בשוק נמסות מעט עם הזמן ועם השימוש עד כדי קבלת גוש חמאה בכל מריחה, החמאה של איה נטורל שומרת על עמידות. רמת הליחוח של היתה מתונה ומדוייקת. והריח פשוט עדין וטוב.
כמו תמיד מרוצה מאיה נטורל - כמו גם חברות מסחר אירופאיות ובתי חולים שרוכשים מאיה נטורל ועושים לנו עוד טיפה כבוד למדינה ממליצה בחום http://www.ayanatural.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...