יום שבת, 16 בדצמבר 2017

A23 מציגה קלאסיקה במיטבה בתפריט חדש

את מסעדת A23 - מסעדת הבית של מלון הבוטיק בארלוזרוב 23, ידוע שאני אוהבת. יש משהו טוב ב A23 האוירה, השירות המוזיקה, הישיבה בשקט מול הרחוב הסואן, עושה את A23 לנווה מדבר תל אביבי קלאסי.
לכבוד החורף החליפו A23 תפריט, לקלאסי ומאוד מוצלח. 
יש משהו טוב בתפריט החדש, פשטות כיפית במיטבה! התחלנו את הערב שלנו עם מיץ סחוט וכיפי לעת חורף עם סלט ארטישוק. רבעי ארטישוק לה רומנה על ירקות חתוכים ורבעי גבינת פטה. כמה פשוט ככה טעים! הוגש לצד לחם חם עם שמן זית, חומץ בלסמי וסלסה בתוכו. מושלם לניגוב בייחוד מול המנה הבאה: חציל קלוי בטחינה, קונפי שום, סלסלת עגבניות, עשבי תיבול וטבעות צ'ילי. בדרך כלל אני לא מזמינה בשנים האחרונות מנות חציל. כבר אי אפשר לרגש אותי עם המנות האלו. אבל לפעמים מנת חציל מעולה זה בדיוק מה שצריך לצד הלחם המעולה. אנחנו אהבנו גם את זה.
למען האמת הלכנו עם עיקרית אחת כי באמת הרשנו לעצמנו להינות מהראשונות כמו שצריך, עם כל טקס ניגובי הצלחת. 
ניוקי עם ירקות ירוקים ופרמז'ן היתה לעיקרית שלנו. בדיוק מה שצריך לחורף הזה. מנה פחמימתית, מהבילה, טעימה וומצויינת. הירקות הירוקים רעננו את המנה. והקור סביב הפך אותה למנחמת וכיפית.
קינחנו עם קינוח שמעולם לא אכלתי - בראד פודינג עם בריוש, קרם וניל ותותים. לנו היה חסר מעט קרם וניל תוספת לכל הטוב הזה. אבל חיסלנו את המנה בצ'יק. טעימה, מתוקה במידה, פחמימתית ורעננה גם יחד.
לסיכום -  A23 אהובתי עדיין טעימה ובועטת, עדיין נווה מדבר תל אביבי ועדיין גורמת לי להינות.
מחכה לטעום את ארוחות הבוקר...

אהבתי
A23
ארלוזרוב 23 פינת דינזוף תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...