יום ראשון, 31 בדצמבר 2017

לואיז כפר סבא - הפינה הטבעית הכי יפה

זה לא סוד שאני אוהבת את קפה לואיז. רשת בתי קפה הטבעיים שעושים לי טוב ונעים בחך ובנינו - הכי כיף לאכול ולהרגיש בריא בלי ייסורי מצפון. בדרך כלל אני פוקדת את הסניף השכונתי ברמת החייל. השבוע שיניתי אוירה והלכתי לחנוך את סניף הכפר סבאי.
במתחם B על אי קסמים ממוקמת קפה לואיז. אני הייתי בטוחה שנכנסתי למקום שנפתח לפני ימים ספורים. בית הקפה היה מצוחצח, בכזה ניקיון טרם נתקלתי.
בהחלפת דברים עם המנהלים הובהר לי שהסניף הכפר סבאי בן שנה וחצי!!! פשוט שומרים על ניקיון בהקפדה יתרה. בעצם - ככה צריך במסעדות וטוב וראוי שילמדו מקפה לואיז כפר סבא.
התחלנו את הערב שלנו עם מנת פטריות מוקפצות על חומוס עדשים. אחחח כמה אני אוהבת את המנה הזו. הייתי חייבת שנועם שאיתי תטעם את חומוס העדשים ואת והפטריות. הפטריות היו מאוד בשרניות וכיפיות. מנה מהנה שגם אחרי שהפטריות חוסלו נותר רק לקחת מהטורטיה חיטה מלאה ולנגב את השאריות.



לשם הגיוון והאיוורור הזמנו גם סלט ירקות חמישה צבעים שהוגש עם מלח ירוק. מלח בטעם זעתר איתר ותיבל את הסלט והדבר הפשוט, הטרי והמקסים הזה שחוסל חיש קל. לא היה צריך להמליח, לא לתבל, הכל הוגש בתיבול מדויק. 
לעיקרית נועם לקחה ניוקי בטטה שהגיעה ססגוני עם ירקות ירוקים ופסטו. 
אני רציתי לטעום את מנות ה BOWL שמושקות בקפה לואיז לכבוד החורף. בין הגרסה הדגית, ההבשרית והצמחונית, אני בחרתי בגרסה הדגית. מג'דרה טעימה מעליה נתחי בורי מוקפצים. מנה טעימה, משביעה, מנחמת, חורפית. 
אחרי שנהננו.. ואל תשאלו כמה נגבנו מממרח השום המעולה של לואיז. קינחנו בסופלה נהדר לנועם ולי... פאי אגסים מבורך עם בצק שקדים מעולה. סיום מופלא לערב מקסים וטעים. 

קפה לואיז 
 לרשימת הסניפים והתפריט:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...