יום שבת, 2 בדצמבר 2017

Lily & Bloom Boutique Hotel Tel Aviv הבופה של


לפני כשנה הוקם בית המלון Lily & Bloom Boutique Hotel Tel Aviv‎‏ ‏ברחוב לילינבלום התל אביבי. המלון הוא חלבי כשר וכעת פתוח לקהל הרחב לבופה בוקר ולעסקיות צהריים. 

 השבוע התארחתי ב Lily & Bloom Boutique Hotel Tel Aviv‎‏ ‏ לבופה ארוחת בוקר המוגש גם בימי שישי. הבופה היה עשיר מאכלים: פריטטות, קיש בטטה מצויין, רטטוי - מעולה. אני אישית מוותרת על מנות תפוחי האדמה האלה, אבל אבל Lily & Bloom Boutique Hotel Tel Aviv‎‏ ‏המנה היתה כל כך משובחת שלא יכולתי לפסוח עליה. 




לצד הסלטים ישנם מבחר סוגי גבינות: גאודה, מנצ'גו, קממבר, ברי, רוקפור וצ'דר. כיף להיות בבופה עם גבינות עשירות. 

היפה בבופה של Lily & Bloom Boutique Hotel Tel Aviv‎‏ ‏, בנוסף לשלל הגבינות, המנות החמות, לכל שולחן מגיע גם מנת ביצים לבקשתך, התוספות למנות הביצים גם מגוונות: גבינת גאודה, פטריות, עשבי תיבול ועגבניות. אך גולת הכותרת של בופה הבוקר של Lily & Bloom Boutique Hotel Tel Aviv‎‏, היא שהפעם לא מגבילים אותנו בשתייה. השתייה החמה היא ללא תחתית, כמו גם מיץ התפוזים הסחוט הטרי והקאווה. 
































גם את העוגות אופים במקום ב Lily & Bloom Boutique Hotel Tel Aviv‎‏ ‏ האוירה מאוד נעימה, הקפה התפוזים והקאווה זורמים כמים ולנו רק נותר להינות מתל אביב שבעות ומעושרות.

*שימו לב, המלון יארח שפים לארוחות ערב חלביות ומפתיעות - שווה לעקוב ולהזמין מקום מראש. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...