יום רביעי, 7 בפברואר 2018

FootBalance המדרס המהיר והאיכותי שעושה אותי קלילה

FootBalance היא חברה פינית לייצור מדרסים דינמיים שהוקמה ב 2003. FootBalance הוקמה על ידי ארקי הלקה  פודיאטור ופיזיותרפיסט מומחה שפיתח את המוצר לאחר שהושקעו מליוני יורו למחקר מדרסים ותמיכות ברגליים. 75% מכאבי הגב, הרגליים והמותניים מונעים מכפות הרגליים. הפיזיאותפיסט ארקי הלקה הקים את FootBalance שבא לפתור את כל המגרעות של המדרסים מהסוג הישן והביא מדרסים מסוג חדש.

1. מדרסי FootBalance הינם דינמיים המיוצרים מפולימריים גמישים ונושמים. מדרס FootBalance 'זוכר' את המנח הכי יציב של העמידה על ידי שימוש במחשב FootBalance שגם הוא פרי פיתוח של החברה. יוצרים 100% התאמה המדרס גמיש ומנסה 'להחזיר' את הרגל למצב האופטימלי שלה וכך לשקם אותה עם השנים. אז האיכות פה היא כבר אופטימלית. המדרס גמיש כאשר על ידי המחשב מודדים את הרגל בכל מנח. עמידה, עליה וירידה על מנת ללמוד את הרגל.
2. הליך הייצור של המדרסים - לא עוד הגעה לפודיאטור מספר פעמים. המחשב של FootBalance סורק את הרגל במספר מצבים ומייצר את המדרס על המקום. כל ההליך לא לקוח יותר מ 20 דקות. תוך בדיקת המדרס על המקום תוך כדי הליכה במכון. 
3. מחיר טוב ושירות - ל FootBalance יש אבחון של רגל הלקוח והתמונות נשלחות ללקוח לשיקום כף הרגל ולמידה עליה במדרס הבא לראיית השיפור (מדרס מחזיק מעמד כמו חיי נעל כשנה-שנה וחצי) וכך אפשר ללמוד ולהבין את הכף בלי קשר למדרס. בעוד ש FootBalance  המדרס גמיש, דימני, שטיף ואנטי בקרטראלי עשוי פולמרים גמישים 590 ש"ח עד 790 ש"ח.


אני התנסיתי FootBalance, תחילה למדתי על הגוף שלי ומה אני צריכה לחזק בגוף וכל זה מתוך אבחון כף הרגל על ידי המחשב. מתן דגשים בטיפול והליכה וייצור המדרס תוך דקות בודדות. פשוט קליל ומקסים. מומלץ בקלות ונוחות!

1-700-50-68-50

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...