יום שבת, 10 בפברואר 2018

קפה מיכאלאנג'לו שוב מפתיעים הפעם בארוחות הבוקר

קפה מיכאלאנג'לו היפואי הוא אחד המקומות הטובים שמצאתי השנה. הוא החל כמקום צמחוני-טבעוני וכעת הוא 100% טבעוני עם 100% טעם. השבוע ניסיתי בימי שישי את ארוחות הבוקר "קפה מיכאלאנג'לו" והכיף והטעמים שגיליתי המשיכו גם בארוחות הבוקר.
פרט לכריכים ולסלטים ל"קפה מיכאלאנג'לו" שתי ארוחות בוקר אותן לקחנו. בוקר יפואי היא מנת הדגל עם חביתת קינואה ממולאת תרד, סלט ירקות וגבטה חיטה מלאה ושיפון לצד שסלט ירקות וגם מגש מזטים. תחילה אתחיל מהחם - החביתה היתה ממש ממש ממש טעימה, עשירה, פריכה, כיפית. תענוג של התחלה. לחם החיטה המלאה והשיפון היה מעולה גם כן. אז התמקדנו בחביתה הפריכה והטעימה הזו (אוי, זה עושה אותי רעבה עכשיו), המזאטים היו נהדרים. חציל בטחינה, לבנה טבעונית, בטטה בטחינה וסילאן, סלט קטניות יפואי של סוגי שעועיות ושקדים וחומוס הבית (שידעו שלבעלי המסעדה היתה מסעדת חומוס נהדרת לפני - שוב השתמשו בכישורי השף לעוד קצת טעמים טובים וחומוס משובח). 
נהנינו מאוד מהיפואית של קפה מיכאלאנג'לו וגינבנו את הכל עד ניקיון מבריק של הצלחות והצלוחיות. 
הארוחה השניה היתה ארוחה צרפתית, עם לחמים הבית (המעולים כאמור), קרואסונים טבעוניים, ופלטת גבינות טבעוניות גורמה עם שמנת שום שמיר, ופילדלפיה תאנים, שתיהן היו נהדרות. הצרפתית של קפה מיכאלאנג'לו הוגשה עם סלט ירקות קליל שכלל פירות טריים (אנחנו זכינו בתותים). הגבינות הטבעוניות פשוט שחקו תפקיד ראשי והיו סופר טעימות.
קינחנו בכדורי טחינה נהדרים שהם חלק מהעסקית. הכדורים זכורים לי ממש לטובה מהפעם הקודמת וממש התגעגעתי לטעמים ולמרקמים שלהם. פשוט ממתק מושלם והוא טבעוני ועבודת יד. פשוט נהדר.
לסיכום, אני עוד אחזור למיכאלאנג'לו. שימו לב, במהלך חודש מרץ קפה מיכאלאנג'לו עוברים לרחוב בן תרדיון! 

אני אחזור לגלות את קפה מיכאלאנג'לו לחברים הטבעוניים שלי. לבנתיים זה הסוד הקטן והטעים שלי!

קפה מיכאלאנג'לו
עזה 24 יפו
עוברים בחודש מרץ 2018 לבן תרדיון יפו, נא לעקוב בפייסבוק




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...