יום ראשון, 4 בפברואר 2018

CITIZEN תזכרו מי אמרה לכם שהכי טעים שם!


כבר חודש ימים שאנשי הקולינריה בישראל על המקום החדש בתל אביב CITIZEN. מכירים את המקומות הכי מוצלחים שעובדים מעט שעות? אז CITIZEN עובדים עד 18 ובימי א-ה בלבד. אבל מה הכי יפה? שהם הכי ענו לי על הצרכים. 
כבר שבועיים שבא לי כריך אבוקדו טעים, אני אפילו הערתי שף מהשינה בבקשה להכין לי כריך אבוקדו אבל לא היה. ביום חמישי האחרון בשעה 15:20 סימסתי לירון הברמן של CITIZEN שישמור לי כריך אבוקדו אחד והחשתי פעמי למונטיפיורי 15 תל אביב. לארוחה צמחונית טבעונית כמו שצריך. 
אז מהר הגעתי לירון של CITIZEN והזמנתי כריך אבוקדו. התלבטתי אם עוד מנה של סלט לקחת או מנת BOWL. במושגשות על מצע תלתלי זוקיני (שנגמרים מהר כל יום)/קינואה/עדשים. לקחתי BOWL עם קינואה, תפוחי אדמה אפוי חצי פרוס עם מלח גס, קייל בתיבול לימוני, טחינה אדומה מתובלת, ביצה, עגבניות שרי וקורנישונים. לא להאמין, אחרי ביס אחד הבנתי שזו המנה שחיכיתי לה. שילוב של תפוח אדמה מעולה ולוהט, טחינה מעולה, הקייל והקורנישונים הוסיפו חמיצות והכל היה מושלם. ירון קלט אותי, אוכלת בתאווה ומהנהת לעצמי. עוד לקוח עבר ואמר שאני נראית כמו פרסומת של המקום. האמת בצדק!!! ולא היה אכפת לי שיצלמו אותי.
כריך האבוקדו הגיע פתוח עם סלסלת עגבניות וזיתים מעל. שוב תיבול מעולה. הלחם היה מושלם. מלא ולא דחוס מידי ויכל להחזיק את כל האבוקדו והסלסה. 
קינחתי עם פודינג על בסיס זרעי ציה עם איזה חלב שאבחר (אורז שקדים הכי טעים ובריא), יחד עם חמאת בוטנים אורגנית ופירות חתוכים. פשוט קינוח מושלם יחד עם משקה מאצ'ה קל עם אגבה וניל שסגרו לי את הארוחה, הוציאו אותי גם מרוצה, גם רגועה ובריאה מאוכל טוב וטעיייים!!!
חוזרת לנסות עוד סלטים, מנות BOWL, שייקים בריאים וכריך אפרסמון צלוי ושמנת שטרם יצא לי לטעום.

עוד תשמעו הרבה על המקום!!! ותזכרו מי אמרה לכם! 

CITIZEN 
מונטיפיורי 15, תל אביב
א-ה עד 18 (בנתיים, בקרוב יפתחו שישי) 
https://www.facebook.com/ctzntlv/



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...