יום ראשון, 25 בפברואר 2018

פיצה פיפל חברתית וידידותית לטבעוניים ולא רק!

 פיצה זה מאכל שכולם אוהבים ואוהבים לאהוב. לפני כתשעה חודשים נפתחה במסילת ישרים בדרום תל אביב פיצריה חברתית חדשה. למה חברתית? בעלי הפיצריה החדשה 'פיצה פיפל', לא באו להרוויח אלה לתת פיצה טובה לחבר'ה של דרום תל אביב. הם התחילו לעבוד וראו כי טוב. בהמשך הוסיפו גם גבינות טבעוניות מבית 'אוטופי' המעולים וראו כי עוד יותר טוב. ההזמנות לא הפסיקו מלזרום. התפריט עם מספר פיצות עיקריות, פסטות וסלטים. כשכל פיצה ניתן לטבען. 
אכלנו פיצת יוגי טבעונית עם ארטישוק, זיתי קלמטה, עגבניות ובצל סגול טרי. הפעם בחרנו בגרסה הטבעונית וזו היתה ממש ממש ממש טעימה. 

גם נגנסתי בלא טבעונית אחת. 'פיצת אימרי' עם בטטה, שום קונפי וגבינת עיזים. שהיתה טעימה מאוד. אני הוספתי סחוג לכל ביס שיהיה לי מעורר והכל היה טעים.

המשכנו עם קינוח. הפעם פסחנו על פסטות וסלטים... כבר היינו מלאים, אז גלשנו ישר לקינוח עם טראפלס שוקולד חמאת בוטנים טבעוני וטעים. וצנצנת עוגת גבינה פירורים מוצלחת ונהדרת הגבינה היתה טעימה מאוד והמרקם מצויין. 
העיצוב של פיצה פיפל קליל ונגיש, כל השותפים לקחו יד השיפוץ ועובדים על הזמן סביב השעון, כך גם חלוקת העבודה בניהם. כל אחד אחראי על תחום מסוים במסעדה ודואג לגבות תמיד את האחר. פיצה פיפל' חברתי מהטעמים שמתחשבים שכולם עד השותפים!

פיצה פיפל
כשר
מסילת ישרים 92 תל אביב 
03-9090337




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...