יום שבת, 15 בפברואר 2020

קפה שקד - פינה כשרה ומרעננת בשוק הפשפשים

קפה שקד בשוק פשפשים, הוא אותו קפה שקד מנמל תל אביב רק במתכונת שונה. כמעט הכל מוגש ומונגש ללקוחות ממקרר התצוגה הענק. שם יכולים כל הלקוחות לשלוף מיצים, סלטים, קינוחים, מנות חמות, שתייה ואפילו פירות טריים, לגשת לדלפק, לשלם ולהינות.
יש גם מנות חמות מהדלפק החם. אז אנחנו הגענו לטעום כמעט מכל דבר. התחלנו עם כריך צרפתי נהדר עם גבינת קממבר, נבטים, רוקט וגרגרי חרדל. כריך נהדר מנחם ומאוד טעים. גם כריך גבינת העיזים היה מצויין, חוסל עד תום! פשוט נהדר, עסיסי, מלא ירקות קלויים, מוגש בלחם דגנים מצויין. ממש אהבנו

במנות החמות טעמנו מנת סלמון ואנטיפסטי. מנה נהדרת טעימה מאוד איכותית. מאוד שווה. גם קציצות העדשים והאורז עם ירקות קלוים היתה מנה טובה. 


 כמובן דגנו ממקרר המיצים הטריים - הפעם לקחנו מיץ תפוחים. שהיה מצוין. קינחנו עם תה ועוגת פרג מעולה!!! רולדה מלאה פרג, לא מתוקה מידי, עם בצק נהדר!!! סוף סוף רולדת פרג איכותית!! שמאפשרת להרגיש את טעם הפרג ולא חונקת את הכל עם סוכר, עוגת מאוזנת וממכרת!!! ארזתי הביתה!! - תזכרו מי אמרה לכם ראשונה! 


קפה שקד
יהודה מרגוזה 8 תל אביב - שוק הפשפשים

כשר וטעים! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...