יום רביעי, 26 בפברואר 2020

The reguers בר תל אביבי עם שיפודים נהדרים

 משפחת ריגר, שימי ורובי הקימו לפני חודש בר חדש The reguers על ירמיהו תל אביב ממש מול סופר יודה. שימי - אושיית כדורסל ידועה ורובי בנו הקימו בר משפחתי במרכז תל אביב שמתמחה בשיפודים.
אז הגענו לריגרס, ב 18 בערב ממש בפתיחה. פתחנו שולחן שכיף להתכבד בו.
התחלנו עם סלט ירקות נהדר לצד חציל בלאדי עסיסי וחרפרף עם סלסה וורדה על בסיס עשבי תיבול. מזמן לא נהניתי ככה מחציל שומי ומעקצץ. את הטחינה שהגיעה עם החציל נגבנו עם בייגל ירושלמי חמים ונהדר.
המשכנו עם מנת ירקות צלויים על הגריל, עם מעט סילאן. שילוב מוצלח ממש.
המשכנו עם שלישיית שיפודים. פרגית טובה, כבד מצויין ולבבות. שלושתם חוסלו. השיפודים הגיעו עם שום ממכר על הגריל, עגבניה צלויה ובצל על האש. תוספות מצויינת (גם השום!)וכולן חוסלו.
אביגיל מאווד אהבה קבב טלה עדין על מצע טחינה ירוקה. המנה חוסלה ולא סתם. הקבב היה רך וטעים.
גם החברה היתה טובה ושימי אירח אותנו נהדר. בריגרס פתוחים כל יום משעה 18. בשישי פתוחים מהצהריים ומלאים במי ומי שרוצה שיפודים בצהריים.
בקיצור ערב מוצלח, ארוחה נהדרת, חברה טובה.
אהבנו


ריגרס The reguers
ירמיהו 54 תל אביב
 https://www.facebook.com/thereguers/?__cft__[0]=AZUHTQQ24M0LSSLBak1pTYSHZMpjUY1pziwXGF3ugGLVgHVLWPrQicY-sc4MnHClTeTLNl_5MQw00l64xCEAz0HEiE8-egfqcFFZZBceQ14lTnI2eHMGMhEqIfUBvGyCndiJHbt7epPoG5CRS_up96rF&__tn__=kC%2CP-R



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...