יום חמישי, 20 בפברואר 2020

חברת FIXY (פיקסי) מציע שירות לכל סוגי התיקונים בבית בתשלום קבוע מראש ומקצועיות שעושה שקט נפשי!

בבית השכור שלי יש כל מיני תיקונים שצריך לעשות. כבר שנה אני בלי תנור באמבטיה, כבר שנתיים אני רוצה לשים טימר לדוד אבל אני צריכה חשמלאי איש מקצוע - שיתקין לי טיימר לדוד על קיר חרסינה, וגם שעל הדרך יתקין לי תנור לאמבטיה?

אז אני גאה לספר לכם שגיליתי חברה מיוחדת בשם פיקסי -  FIXY (פיקסי) המציעה שירות לכל סוגי התיקונים הנוגעים לתחזוקת הבית תחת קורת גג אחד ובמנוי חודשי קבוע וידוע מראש עם תודעת שירות גבוהה - מגיעים בזמן ושומרים על קשר עם הלקוח. למדידת שביעות רצון.
לפיקסי יש להם חשמלאים, טכנאי טלויזיה, טכנאי מוצרים לבנים, אינסטלטורים, מדבירים, תיקון מכשירי סלולריים, תיקום תקלות ברכב ואפילו מנעולנים. וכל מה שהבית צריך על מנת להסדיר לכם שקט נפשי.
כאמור - התנור הותקן באמבטיה - הוציאו לי נקודת חשמל כי לא היתה לי נקודה בחדר האמבטיה וזה סודר פיקס.החשמלאי של פיקסי הוציא לי נקודת חשמל שאני יכולה להשתמש לעוד מוצרי חשמל או תנור אחר אם ארצה בהמשך.

לגבי דוד השמש שלי - העניין המאתגר היה, שלא רציתי לקדוח בחרסינה במטבח (דירה שכורה וזה...)/ האמת שרציתי לוותר - סך הכל טיימר לדוד בדירה שכורה.
אבל החשמלאים של פיקסימקצוענים אחד אחד (ואפשר תמיד גם להעזר במנהל הטכנאים של החברה). החשמלאי שלי לא ויתר והציע לי לשים את הטיימר בשעון החשמל, הכל כדי שאני אהיה מרוצה!

אז אם תהייה לי עוד תקלה, למכשירי חשמל בבית, נקודות חשמל, אינסטלציה או אפילו עזרה של הנדימן לתחזוק הבית. אקרא להבא לחברת פיקסי. הכל במחיר מנוי חודשי קבוע, ידוע מראש וסופר משתלם.


השירותים השונים ניתנים בהתאם להסכם השירות של המנוי עם  החברה לבחירה מבין 3  מסלולים שונים (ניתן לבטל את השירות בכל עת ללא כל התחייבות): מסלול 99 שקלים לחודש, מסלול 129 שקלים לחודש ומסלול 159 שקלים לחודש.


כלל לקוחות FIXY)) מקבלים שירות ממעל ל- 150 אנשי מקצוע  הפרוסים בכל הארץ.


ניתן לפתוח קריאה 24 שעות באפליקציה (להורדה חינם בחנות האפליקציות FIXY), בהודעת ווטסאפ, באמצעות שיחת טלפון, משלוח פקס, שליחת אימייל, וכמובן באתר fixy.co.il. ובטלפון 03-9270555 בימים א – ה בין השעות  09:00-15:00



פיקסי
03-9270555

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...