יום שני, 24 בפברואר 2020

עופרי פז הקוסמטיקאית הטבעית שעושה ניקוי לפני ולנשמה



















השבוע עברתי טיפול מזותרפיה ללא מחטים של עופרי פז.
עופרי פז היא מגה קוסמטיקאית טבעית. למה מגה? היא למדה קוסמטיקה טבעית והוכשרה לרקיחת קוסמטיקה טבעית. היא בעלת ידע עצום בתחום הקוסמטיקה והקוסמטיקה הטבעית.


עופרי היא גם מטפלת תטא הילינג ואקסס בארס וכשמגיעים לעופרי פז, מקבלים טיפול הכל כלול. קוסמטיקה לפנים ולנפש.
תחילה איבחנה עופרי את הפנים שלי וייעדה לי את הטיפול הכי טוב שיש. הוחלט על מזותרפיה ללא מחטים.
הטיפול ערך יותר משעה וכלל מספר שלבים.

התחלנו עם פילינג אנזימטי המסיר תאים מתים ופותח את הנקבוביות - כדי שכל מה שנמרח, יזין את העור ויספג כהלכה.
את רוב התכשירים עופרי רקחה בעצמה. ניתן גם לרכוש את התכשירים 
המשכנו עם סרום חומצות מאיץ להתחדשות העור ולהסרת תאים מתים. המזותרפיה נעשית על ידי מחטי נאנו מזעריים. הידית עוברת על העור המלאה סרום וגורמת לעור לספוג את הסרומים של עופרי. 

אחרי אך עברנו לסרום לתחדשות העור על בסיס שמנים אתריים וחומצה הילארונית. על כל זה עופרי הוסיפה מכשיר אולטרה סאונד שיגביר את הפעולה. ולאחר הניקוי עופרי עברה על העור עם כוסות רוח לפנים על מנת להמריץ את העור ולמזער קמטוטים - שלב מאוד נעים תתפלאו לשמוע! גם סביב העיניים עופרי עשתה כוסות רוח בכלי מיניטורי.
המשכנו עם מסכת שמנים אתריים עם חומצה הילארונית ו DMAE על פרצופון. על המסיכה עופרי עברה שוב עם אולטרהסאונד להגברת הפעולה. וסיימנו בעיסוי עמוק פנים, שכמות וראש. 

עופרי היא מלאת ידע גם בתחום הרוחני, היא מטפלת רוחנית, מנחה ומתקשרת. בעת ההמתנה לספיגת המסיכה עופרי תקשרה לי ועשתה לי הדרכה רוחנית להמשך. יצאתי נקייה מבפנים ומבחוץ. התרגשתי מאוד והיתה לי חוויה נהדרת בזכות כל הכישורים של עופרי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...