יום שלישי, 25 בפברואר 2020

מגרב - המרוקאית שעושה שמח וטעים!!! פתוחה גם בערב, הנאה מובטחת

לפעמים אני מרגישה כל כך ברת מזל עם התחביב שלי.
כמו היום, שהגעתי למסעדת 'מגרב' מקבוצת קיטשן מרקט - אונזה - משייה. כבר שנים שאני אוהבת את המסעדות שלהם ומתרגשת כל פעם להיכנס למסעדה שלהם.
אז הפעם חיכיתי שמסעדת מגרב תפתח את שעריה בשעות הערב.
מגרב זה לא מסעדה מרוקאית רגילה זה מתחם שהוא חוויה אחת גדולה של מסעדה, מעדניה, קונדיטוריה, מוזיקה אותנטית וכן, הכל מלא בהמון טעמים.


התפריט כולל מנות מצפון אפריקה עם מוטיבים ישראליים - גליליים. על התבשילים שפית רעות עזר הכה מוערכת. על המנות הערביות של חמודי אבולעפיה, על המטבח שף Asaf Shtern הגדול (בטח אתם זוכרים אותו מימי מאיר אדוני)על הקונדיטוריה הילה בידרמן אלופת הבצקים. ממש מרגישים שמגרב זה מפעל מנצח עם מפקד ראוי על כל מחלקה!
מה אכלנו?
מגרב מציגה חוויה מביס הראשון. בערב כל שולחן מקבל ערכת פתיחת שולחן, עם סלט ירקות סופר איכותי עם לאבנה ביתית וסומק, חמוצים, ממרח חציל יוגורט פיסטוקים, מטבוחה לא חריפה, טחינה, קונפי שום ופלפל חריף מאוווד טעים, וגולת הכותרת לאבנה מעושנת. גבינת לאבנה שהוכנה עם פחמים לוהטות שנתנו לה טעם עמוק, ממכר, בשרי משהו... משהו אחר מכל מה שהכרתם. הכל הוגש עם פוקצ'ה חמה מהטאבון. פשוט התחלה מנצחת שגרמה לנו להסתקרן עוד יותר לבאות.
המשכנו עם סיגר לחי עגל סופר טעים. ממש אפשר היה להרגיש את מרקם הבשר בתוך הסיגר. אני מאוווד אהבתי. המשכנו עם סשימי מעולה עם יוגורט, סלט משוויאה, עמבה ושמן זית.
אביגיל ואנחנו מאוד אהבנו מנה ראשונה קלאסית של ממולאים ביתיים חמצמצים מתוקים עם תמרהינדי על קרם ארטישוק ירושלמי. וואי ליקקנו את הצלחת. מנה קטנה עם סוויץ חמצמץ עדין.
למגרב תפריט משתנה של בשרים מהקצביה של ג'ורג' דה באף האגדי. אבל אנחנו באנו לערב אותנטי אז לקחנו קבב חאלבי שהוגש על עגבניות שרופות, חציל, פלפל חריף והכל עטוף בבצק. הידיים של שף אסף כל כך טובות. מנה מאוווד מוצלחת. על הקבב מטפטפים גם טחינה והנה לכם ביס מהאגדות. הקבב עצמו היה מצויין!! עסיסי, רך וטעים ממש.
קינחנו עם מילפיי רימונים שהיה מתוק במידה לצד תה נענע ומרווה.
יצאנו מרוצות ושמחות!!! אני בטוח אחזור בערב! וגם החל משבוע הבא מגרב פותחת את שישבת בבראנץ' מהאגדות! תזכרו מי אמרה לכם ראשונה! מבטיחה לדווח מהשטח
חמישה כוכבי אודליה
קרדיט צילום: סיסטר א. צדוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...