יום שבת, 20 באוגוסט 2016

לולה וקובה עם ארוחות הבוקר מהסרטים


לפני שלושה חודשים אכלתי ארוחת ערב ב'לולה וקובה' בית הקפה הגדול של הוד השרון. מלבד הטעמים והאירוח המושלם, נשארה לי עוד משימה אחת ב'לולה וקובה'. לבוא להתארח בארוחות הבוקר שלהם. מסתבר ששמן של ארוחות הבוקר של 'לולה וקובה' הולך לפניהם. החלטתי להגיע ל'לולה וקובה' בשבוע שחזרתי מפריז. כדי להמשיך את הפינוק הקולינרי באותו הקו. 

התחלנו עם 'בוקר עומר' עם לחם בורדולז אפוי במקום, עם ביצי עין, גבינת שמנת, סלמון מעושן ועגבניות שרי בבלסמי. מוגש עם סלט ירוק. אני אתחיל מהסוף - כבר מהביס הראשון ידעתי שזו תהייה ארוחת הבוקר האהובה עלי. למה? כי שילוב הטעמים היה כל כך נכון וטעים שידעתי שבשבילי זו הנוסחה המנצחת. הסלמון הוסיף מליחות מדויקת לגבינת השמנת וביצת העין, הביצה עטפה כל ביס בחלמון קרמי, העגבניות בבלמסי היו אחראיות על החמיצות והכל היה על לחם קראנצ'י ומעולה. בקיצור מנה מושלמת. 

בגרסה הירוקה של הבוקר לקחנו מנת בריוש תרד - בריוש מצופה תערובת תרד וחלמון ביצה מוגש עם גבינת גאודה מותכת מעל (מוגש עם סלט ירוק). אינני חובבת בצקים, בטח לא בריוש חמאתי (למרות הביקור בפריז). אבל תערובת התרד עם חלמון הביצה על הבריוש שנאפה במקום גרמו לי ולאלרועי לחסל את הבריוש מבלי להרגיש. נימוכות, חלקות ועדינות בטעמים, גרמו לנו לשאוב את הבריוש הטרי-טרי הזה.
את מנת החלבונים היומית תפסה מנת egg balls - כדורי ביצים, פטריות יער, יין לבן, שום קונפי, שמנת, עשבי תיבול (כמובן, גם מוגש עם סלט ירוק). מנה שיכולה להיות גם אחלה תחליף לארוחת ערב. הטריות היו בשרניות שכיף לנגוס בהן, התיבול מדויק וכך קרם השמנת ספג מהטעמים והיה פשוט טעים.
את השילובים של ארוחות הבוקר של 'לולה וקובה לא תמצאו במקומות האחרים, אולי מנוצת דומות, אבל לא כלאלה, בטח שלא שירות ואוירה כזו. הוד השרון זכתה ב'לולה וקובה', ואנחנו זכינו בלבקר בה ועוד נזכה.

לולה וקובה
מבוא קדם 5
הוד השרון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...