יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

לימה ניפו - שוב מפתיעה עם תפריט חדש! רוצו!


 לפני מספר חודשים ביקרתי ב'לימה ניפו'. לאחר הביקור לא הפסקתי לספר לחבריי על מנת טרטר הטונה המוגש על בננות מיובשות במקום - שטעמן הופך לטעם תפוח אדמה. ואז כל ביס הוא טרטר טונה עדין על 'צ'יפס'. פשוט גאוני ומושלם בטעם. אך גם מרגיש ויטלי ומלא חיים. 

השבוע נודע לי ש'לימה ניפו' חידשו את התפריט, אז לקחתי את חברתי הטובה לערב של טעמים פרואנים-יפנים. אז התחלנו את הערב שלנו עם מנת הטרטר הכה מיוחדת והאהובה עלי. שהיא חגיגה לעיניים, לחך, וחתיכת גאונות. 
המשכנו עם סביצ'ה מיקס דגים עם מנגו, בצל ושיזו (רוטב חריף פרואני) מנה ומעולה ומלא חיים עם עגבניות שרי, כוסברה ומלא מתיקות מנגו וחמיצות הירקות. מושלם. 
המשכנו עם טאטקי טונה עם פונזו תפוזים שהיתה מנה טובה, המשכנו עוד עם טירדיטו סלמון עם מיסו מנגו שהיתה מצויינת וגם נשאבה תוך דקות. יש משהו במנות הדגים של לימה ניפו שהן קלילות וטעימות. משחקות בין טעים עדין למשחקי ניגודים ותמיד טעימות. 
המשכנו את קו הדגים גם בעיקריות. עם דג בטמפורה עם סלט עגבניות, כוסברה, בצל מעל. שוב - לימה ניפו מפתיע גם בדגים המטוגנים. טעים מאוד, ללא שומניות באופן מפתיע. הדג היה טעים וסופר בשרני. גירדנו אותו עד תום.
 סינטה ברוטב פרואני מתקתק היה העיקרית הבשרית שלנו מעולה וטעים. הסינטה הוגשה לצד זוקיני טמפורה. למרות שזה מרגיש לא קשור. בפועל - פשוט טעים לקחת את הזוקיני הסופר טעימים האלה ולתבול ברוטב הסינטה מושלם (ומשולם גם בלי רוטב). 

  קינחנו עם פלטת קינוחים הממזגת בתוכה את את הקינוחים של 'לימה ניפו'. שוב זכיתי בקרם ברולה הבטטות האגדי שהוגש עם פלחי תפוז. סופר טעים וגאוני בדיוק כמו שלימה ניפו יודעים. עוגת פיסטוק פירות יער היה מעולה וגם מדליוני עות שוקולד ברוטב שוקולד-פירות יער עם פירות יער פריכים. 
מדבים איך בפינה קטנה בשוק הפשפשים ביפו שוכן כל היופי והטעם הזה. מקום שחייבים לבקר בו. 

לימה ניפו
תנחום 6 יפו



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...