יום רביעי, 24 באוגוסט 2016

טאבולה ראסה - המרעננת של רעננה!

רעננה זכתה למסעדה מסוג חדש. על חורבותיה של מסעדת 'אדיסון' הותיקה הוקמה 'טבולה ראסה' - מסעדה ים תיכונית, עם תפריט מגוון הכולל מנות מיוון, טורקיה, איטליה וכל מי שבניהם. 
על הקמת המסעדה מונה שף אייל לביא הידוע, שחבר לשף ירון גיל (הרברט סמואל לשעבר) ויחד הם הקימו את תפריט 'טאבולה ראסה'. החצר הוחלפה בספסלים בהירים ושרשרת נורות, העיצוב - חופשי ומאושר כמו לנחות בכריתים, האוירה שמחה וצבעונית והמוזיקה - יוונית.
הקונספט - פותחים שולחן עם מנות שרינג עם המון טריות. גם בקוקטיילים 'טבולה ראסה' גם מפתיעה עם תפריט קוקטיילים ועשיר וקוקטיילים זוגיים לשרינג. 
התחלנו עם פוקצ'ת הבית עם זיתים, טחינה (מבית הר ברכה) ואריסה. סלט קפרזה ים תיכונית עם עגבניות, בצל, קרעי מוצרלה, פלפל חריף, זיתים ובזיליקום.
סלט פריקי ועשבים עם קוביות סלק, עשבי תיבול, שקדים, ואנטי פסטי בצלים עם טחינה. 
על הראשונה הבשרית שלנו היתה מנת קורנביף על לחם איטלקי, עם טפנד זיתים, פלפל קלוי וקרם דיז'ון חריף ומעולה, שגרם לנו לנשום עמוק אחרי כל ביס. אנחנו נהיננו מהמנה. הבצק דק ומחזיק את התוספת מעולה, בלי לגרום לנו להרגיש שמנמנות. 
הבשרית השניה והמוצלחת שלנו היתה לחמגון טלה בראס אל חנות עם רוטב עגבניות בצלי שאלוט, טחינה ופטרוזיליה. מיד כשזו הונחה על שולחננו, ריח התבלינים שיכר אותנו, הרמתי מיד משולש לחמג'ון, ותוך שנייה הצהרתי: "זה טעים!" בנחרצות, התיבול כיפי, הבצק דק וידידותי לחובבות האוכל, רוטב העגבניות עסיסי וטרי. מנה מעולה. 




האחרונה והחביבה בעיקריות היתה מנת רוטולו - פס פסטה טרייה ענקי שגולגול לתוכו נתחי עגל חלב מפורקים, שבושלו בבישול ארוך, פיסטוקים ברוטב עגבניות תמר ועגבניות שרי מיוצר במקום. ראשית, הפסטה מצויינת דק וטעים, הבשר נימוח, והרוטב - עוטף כל ביס בחמיצות עדינה שהופכת כל ביס לחגיגה. בזכות הרוטב אפשר לחטוף ועוד ביס מהמנה מבלי להרגיש שזו בכלל המנה החמישית, פשוט מנה טעימה. 


את קונספקט השרינג המשכנו עם קוקטייל זוגי ענקי עם פלפל חריף וכוסברה (חריף תרתי משמע כמו שאנחנו אוהבות), קינחנו עם מנת מלבי מתוקה ומצויינת.

תגיעו לטאבולה ראסה,
למנות שכיף לאכול ואוירה שכיף לחגוג בה.

טבולה ראסה
אחוזה 282
רעננה
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...